T. Atmaca And A. Koççu, "The predictive level of educational motivation and the perceived social support for school commitment Eğitimsel motivasyonun ve algılanan sosyal desteğin okula bağlılığı yordama düzeyi," Educational Administration: Theory and Practice , vol.25, no.3, pp.469-508, 2019
Atmaca, T. And Koççu, A. 2019. The predictive level of educational motivation and the perceived social support for school commitment Eğitimsel motivasyonun ve algılanan sosyal desteğin okula bağlılığı yordama düzeyi. Educational Administration: Theory and Practice , vol.25, no.3 , 469-508.
Atmaca, T., & Koççu, A., (2019). The predictive level of educational motivation and the perceived social support for school commitment Eğitimsel motivasyonun ve algılanan sosyal desteğin okula bağlılığı yordama düzeyi. Educational Administration: Theory and Practice , vol.25, no.3, 469-508.
Atmaca, Taner, And Aylin Koççu. "The predictive level of educational motivation and the perceived social support for school commitment Eğitimsel motivasyonun ve algılanan sosyal desteğin okula bağlılığı yordama düzeyi," Educational Administration: Theory and Practice , vol.25, no.3, 469-508, 2019
Atmaca, Taner And Koççu, Aylin. "The predictive level of educational motivation and the perceived social support for school commitment Eğitimsel motivasyonun ve algılanan sosyal desteğin okula bağlılığı yordama düzeyi." Educational Administration: Theory and Practice , vol.25, no.3, pp.469-508, 2019
Atmaca, T. And Koççu, A. (2019) . "The predictive level of educational motivation and the perceived social support for school commitment Eğitimsel motivasyonun ve algılanan sosyal desteğin okula bağlılığı yordama düzeyi." Educational Administration: Theory and Practice , vol.25, no.3, pp.469-508.
@article{article, author={Taner Atmaca And author={Aylin Koççu}, title={The predictive level of educational motivation and the perceived social support for school commitment Eğitimsel motivasyonun ve algılanan sosyal desteğin okula bağlılığı yordama düzeyi}, journal={Educational Administration: Theory and Practice}, year=2019, pages={469-508} }