E. Özcan, "İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Tarih Konularının Aktif Öğrenme Modeliyle Öğretilmesine İlişkin Bir Eylem Araştırması," INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOLARS IN EDUCATION , vol.2, no.1, pp.58-74, 2019
Özcan, E. 2019. İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Tarih Konularının Aktif Öğrenme Modeliyle Öğretilmesine İlişkin Bir Eylem Araştırması. INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOLARS IN EDUCATION , vol.2, no.1 , 58-74.
Özcan, E., (2019). İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Tarih Konularının Aktif Öğrenme Modeliyle Öğretilmesine İlişkin Bir Eylem Araştırması. INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOLARS IN EDUCATION , vol.2, no.1, 58-74.
Özcan, Esra. "İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Tarih Konularının Aktif Öğrenme Modeliyle Öğretilmesine İlişkin Bir Eylem Araştırması," INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOLARS IN EDUCATION , vol.2, no.1, 58-74, 2019
Özcan, Esra. "İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Tarih Konularının Aktif Öğrenme Modeliyle Öğretilmesine İlişkin Bir Eylem Araştırması." INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOLARS IN EDUCATION , vol.2, no.1, pp.58-74, 2019
Özcan, E. (2019) . "İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Tarih Konularının Aktif Öğrenme Modeliyle Öğretilmesine İlişkin Bir Eylem Araştırması." INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOLARS IN EDUCATION , vol.2, no.1, pp.58-74.
@article{article, author={Esra Özcan}, title={İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Tarih Konularının Aktif Öğrenme Modeliyle Öğretilmesine İlişkin Bir Eylem Araştırması}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOLARS IN EDUCATION}, year=2019, pages={58-74} }