T. Haşlaman, "Supporting students as self-regulated learners with use of infographics: “How can i learn better?” Öğrencilerin özdüzenleyici öğrenen olmalarının infografik aracılığıyla desteklenmesi: “Nasıl daha iyi öğrenebilirim?”," Elementary Education Online , vol.17, no.1, pp.277-292, 2018
Haşlaman, T. 2018. Supporting students as self-regulated learners with use of infographics: “How can i learn better?” Öğrencilerin özdüzenleyici öğrenen olmalarının infografik aracılığıyla desteklenmesi: “Nasıl daha iyi öğrenebilirim?”. Elementary Education Online , vol.17, no.1 , 277-292.
Haşlaman, T., (2018). Supporting students as self-regulated learners with use of infographics: “How can i learn better?” Öğrencilerin özdüzenleyici öğrenen olmalarının infografik aracılığıyla desteklenmesi: “Nasıl daha iyi öğrenebilirim?”. Elementary Education Online , vol.17, no.1, 277-292.
Haşlaman, Tülin. "Supporting students as self-regulated learners with use of infographics: “How can i learn better?” Öğrencilerin özdüzenleyici öğrenen olmalarının infografik aracılığıyla desteklenmesi: “Nasıl daha iyi öğrenebilirim?”," Elementary Education Online , vol.17, no.1, 277-292, 2018
Haşlaman, Tülin. "Supporting students as self-regulated learners with use of infographics: “How can i learn better?” Öğrencilerin özdüzenleyici öğrenen olmalarının infografik aracılığıyla desteklenmesi: “Nasıl daha iyi öğrenebilirim?”." Elementary Education Online , vol.17, no.1, pp.277-292, 2018
Haşlaman, T. (2018) . "Supporting students as self-regulated learners with use of infographics: “How can i learn better?” Öğrencilerin özdüzenleyici öğrenen olmalarının infografik aracılığıyla desteklenmesi: “Nasıl daha iyi öğrenebilirim?”." Elementary Education Online , vol.17, no.1, pp.277-292.
@article{article, author={Tülin Haşlaman}, title={Supporting students as self-regulated learners with use of infographics: “How can i learn better?” Öğrencilerin özdüzenleyici öğrenen olmalarının infografik aracılığıyla desteklenmesi: “Nasıl daha iyi öğrenebilirim?”}, journal={Elementary Education Online}, year=2018, pages={277-292} }