Z. Eraydın, "Kentsel Markalaşma Stratejilerinin Kent Belleği ve Kent İmgesi Üzerine Etkileri: Ankara Örneği," İdealkent , vol.7, no.20, pp.830-855, 2016
Eraydın, Z. 2016. Kentsel Markalaşma Stratejilerinin Kent Belleği ve Kent İmgesi Üzerine Etkileri: Ankara Örneği. İdealkent , vol.7, no.20 , 830-855.
Eraydın, Z., (2016). Kentsel Markalaşma Stratejilerinin Kent Belleği ve Kent İmgesi Üzerine Etkileri: Ankara Örneği. İdealkent , vol.7, no.20, 830-855.
Eraydın, Zeynep. "Kentsel Markalaşma Stratejilerinin Kent Belleği ve Kent İmgesi Üzerine Etkileri: Ankara Örneği," İdealkent , vol.7, no.20, 830-855, 2016
Eraydın, Zeynep. "Kentsel Markalaşma Stratejilerinin Kent Belleği ve Kent İmgesi Üzerine Etkileri: Ankara Örneği." İdealkent , vol.7, no.20, pp.830-855, 2016
Eraydın, Z. (2016) . "Kentsel Markalaşma Stratejilerinin Kent Belleği ve Kent İmgesi Üzerine Etkileri: Ankara Örneği." İdealkent , vol.7, no.20, pp.830-855.
@article{article, author={Zeynep Eraydın}, title={Kentsel Markalaşma Stratejilerinin Kent Belleği ve Kent İmgesi Üzerine Etkileri: Ankara Örneği}, journal={İdealkent}, year=2016, pages={830-855} }