K. M. Karakaya And A. Bostan, "Yazilim mühendisligi egitiminde bitirme projesinin yürütülmesinde iki farkli yöntemin ögrenci bakis açisiyla degerlendirilmesi," 9th Turkish National Software Engineering Symposium, UYMS 2015 , vol.1483, İzmir, Turkey, pp.502-512, 2015
Karakaya, K. M. And Bostan, A. 2015. Yazilim mühendisligi egitiminde bitirme projesinin yürütülmesinde iki farkli yöntemin ögrenci bakis açisiyla degerlendirilmesi. 9th Turkish National Software Engineering Symposium, UYMS 2015 , (İzmir, Turkey), 502-512.
Karakaya, K. M., & Bostan, A., (2015). Yazilim mühendisligi egitiminde bitirme projesinin yürütülmesinde iki farkli yöntemin ögrenci bakis açisiyla degerlendirilmesi . 9th Turkish National Software Engineering Symposium, UYMS 2015 (pp.502-512). İzmir, Turkey
Karakaya, Kasım, And Atila Bostan. "Yazilim mühendisligi egitiminde bitirme projesinin yürütülmesinde iki farkli yöntemin ögrenci bakis açisiyla degerlendirilmesi," 9th Turkish National Software Engineering Symposium, UYMS 2015, İzmir, Turkey, 2015
Karakaya, Kasım M. And Bostan, Atila. "Yazilim mühendisligi egitiminde bitirme projesinin yürütülmesinde iki farkli yöntemin ögrenci bakis açisiyla degerlendirilmesi." 9th Turkish National Software Engineering Symposium, UYMS 2015 , İzmir, Turkey, pp.502-512, 2015
Karakaya, K. M. And Bostan, A. (2015) . "Yazilim mühendisligi egitiminde bitirme projesinin yürütülmesinde iki farkli yöntemin ögrenci bakis açisiyla degerlendirilmesi." 9th Turkish National Software Engineering Symposium, UYMS 2015 , İzmir, Turkey, pp.502-512.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Kasım Murat Karakaya And author={Atila Bostan}, title={Yazilim mühendisligi egitiminde bitirme projesinin yürütülmesinde iki farkli yöntemin ögrenci bakis açisiyla degerlendirilmesi}, congress name={9th Turkish National Software Engineering Symposium, UYMS 2015}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2015}, pages={502-512} }