T. Haşlaman, "Supporting self-regulated learning: A digital storytelling implementation Özdüzenleyici öğrenmenin desteklenmesi: Bir dijital öyküleme uygulaması," Elementary Education Online , vol.16, no.4, pp.1407-1424, 2017
Haşlaman, T. 2017. Supporting self-regulated learning: A digital storytelling implementation Özdüzenleyici öğrenmenin desteklenmesi: Bir dijital öyküleme uygulaması. Elementary Education Online , vol.16, no.4 , 1407-1424.
Haşlaman, T., (2017). Supporting self-regulated learning: A digital storytelling implementation Özdüzenleyici öğrenmenin desteklenmesi: Bir dijital öyküleme uygulaması. Elementary Education Online , vol.16, no.4, 1407-1424.
Haşlaman, Tülin. "Supporting self-regulated learning: A digital storytelling implementation Özdüzenleyici öğrenmenin desteklenmesi: Bir dijital öyküleme uygulaması," Elementary Education Online , vol.16, no.4, 1407-1424, 2017
Haşlaman, Tülin. "Supporting self-regulated learning: A digital storytelling implementation Özdüzenleyici öğrenmenin desteklenmesi: Bir dijital öyküleme uygulaması." Elementary Education Online , vol.16, no.4, pp.1407-1424, 2017
Haşlaman, T. (2017) . "Supporting self-regulated learning: A digital storytelling implementation Özdüzenleyici öğrenmenin desteklenmesi: Bir dijital öyküleme uygulaması." Elementary Education Online , vol.16, no.4, pp.1407-1424.
@article{article, author={Tülin Haşlaman}, title={Supporting self-regulated learning: A digital storytelling implementation Özdüzenleyici öğrenmenin desteklenmesi: Bir dijital öyküleme uygulaması}, journal={Elementary Education Online}, year=2017, pages={1407-1424} }