M. G. DİDİŞ Et Al. , "Öğrenci Çalışmalarını İncelemenin Öğrenci Düşünme ŞekilleriniAnlamadaki Rolü ile İlgili Matematik Öğretmen AdaylarınınDüşünceleri," Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.6, no.2, pp.139-162, 2015
DİDİŞ, M. G. Et Al. 2015. Öğrenci Çalışmalarını İncelemenin Öğrenci Düşünme ŞekilleriniAnlamadaki Rolü ile İlgili Matematik Öğretmen AdaylarınınDüşünceleri. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.6, no.2 , 139-162.
DİDİŞ, M. G., ERBAŞ, A. K., ÇETİNKAYA, B., ÇAKIROĞLU, E., & ALACACI, C., (2015). Öğrenci Çalışmalarını İncelemenin Öğrenci Düşünme ŞekilleriniAnlamadaki Rolü ile İlgili Matematik Öğretmen AdaylarınınDüşünceleri. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.6, no.2, 139-162.
DİDİŞ, MAKBULE Et Al. "Öğrenci Çalışmalarını İncelemenin Öğrenci Düşünme ŞekilleriniAnlamadaki Rolü ile İlgili Matematik Öğretmen AdaylarınınDüşünceleri," Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.6, no.2, 139-162, 2015
DİDİŞ, MAKBULE G. Et Al. "Öğrenci Çalışmalarını İncelemenin Öğrenci Düşünme ŞekilleriniAnlamadaki Rolü ile İlgili Matematik Öğretmen AdaylarınınDüşünceleri." Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.6, no.2, pp.139-162, 2015
DİDİŞ, M. G. Et Al. (2015) . "Öğrenci Çalışmalarını İncelemenin Öğrenci Düşünme ŞekilleriniAnlamadaki Rolü ile İlgili Matematik Öğretmen AdaylarınınDüşünceleri." Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.6, no.2, pp.139-162.
@article{article, author={MAKBULE GÖZDE DİDİŞ Et Al. }, title={Öğrenci Çalışmalarını İncelemenin Öğrenci Düşünme ŞekilleriniAnlamadaki Rolü ile İlgili Matematik Öğretmen AdaylarınınDüşünceleri}, journal={Turkish Journal of Computer and Mathematics Education}, year=2015, pages={139-162} }