Y. Cetin Et Al. , "An inquiry into the underlying reasons for the impact of technology enhanced problem-based learning activities on students’ attitudes and achievement Teknolojiyle zenginleştirilmiş probleme dayalı öğrenme uygulamalarının öğrencilerin tutum ve başarılarına etki sebeplerinin İncelenmesi," Eurasian Journal of Educational Research , vol.2019, no.79, pp.191-208, 2019
Cetin, Y. Et Al. 2019. An inquiry into the underlying reasons for the impact of technology enhanced problem-based learning activities on students’ attitudes and achievement Teknolojiyle zenginleştirilmiş probleme dayalı öğrenme uygulamalarının öğrencilerin tutum ve başarılarına etki sebeplerinin İncelenmesi. Eurasian Journal of Educational Research , vol.2019, no.79 , 191-208.
Cetin, Y., Mirasyedioglu, S., & Çakıroğlu, E., (2019). An inquiry into the underlying reasons for the impact of technology enhanced problem-based learning activities on students’ attitudes and achievement Teknolojiyle zenginleştirilmiş probleme dayalı öğrenme uygulamalarının öğrencilerin tutum ve başarılarına etki sebeplerinin İncelenmesi. Eurasian Journal of Educational Research , vol.2019, no.79, 191-208.
Cetin, Yucel, Seref Mirasyedioglu, And Erdinç Çakıroğlu. "An inquiry into the underlying reasons for the impact of technology enhanced problem-based learning activities on students’ attitudes and achievement Teknolojiyle zenginleştirilmiş probleme dayalı öğrenme uygulamalarının öğrencilerin tutum ve başarılarına etki sebeplerinin İncelenmesi," Eurasian Journal of Educational Research , vol.2019, no.79, 191-208, 2019
Cetin, Yucel Et Al. "An inquiry into the underlying reasons for the impact of technology enhanced problem-based learning activities on students’ attitudes and achievement Teknolojiyle zenginleştirilmiş probleme dayalı öğrenme uygulamalarının öğrencilerin tutum ve başarılarına etki sebeplerinin İncelenmesi." Eurasian Journal of Educational Research , vol.2019, no.79, pp.191-208, 2019
Cetin, Y. Mirasyedioglu, S. And Çakıroğlu, E. (2019) . "An inquiry into the underlying reasons for the impact of technology enhanced problem-based learning activities on students’ attitudes and achievement Teknolojiyle zenginleştirilmiş probleme dayalı öğrenme uygulamalarının öğrencilerin tutum ve başarılarına etki sebeplerinin İncelenmesi." Eurasian Journal of Educational Research , vol.2019, no.79, pp.191-208.
@article{article, author={Yucel Cetin Et Al. }, title={An inquiry into the underlying reasons for the impact of technology enhanced problem-based learning activities on students’ attitudes and achievement Teknolojiyle zenginleştirilmiş probleme dayalı öğrenme uygulamalarının öğrencilerin tutum ve başarılarına etki sebeplerinin İncelenmesi}, journal={Eurasian Journal of Educational Research}, year=2019, pages={191-208} }