- Acil Durum ve Afet Eğitimi
- Araştırma Etiği
- Araştırma Yöntemlerinde Yeni Eğilimler
- Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları
- Bilgisayar Destekli Ölçme ve Değerlendirme
- Bölgesel Farklılıkların Eğitime Etkisi
- COVID-19 Salgını Sonrası Yeni Eğitim Düzeni
- COVID-19 Sonrası Bir Dünyada Gelişmek İçin Sahip Olmamız Gereken Beceriler
- Deprem Eğitimi
- Deprem Sonrası Travma Eğitimi
- Deprem ve Etkili Psikososyal Müdehale Yöntemleri
- Deprem ve Travma
- Depremin Okul Personeli Üzerindeki Etkisi
- Dijital Çağda Eğitim ve Uygulama Örnekleri: İlkokul, Ortaokul, Lise, Yükseköğretim
- Dijital Çağda Eğitim-Öğretim Liderliği
- Dijital Çağda Öğretim Teknolojileri
- Dijital Çağda Öğretmen Eğitimi
- Dijital Ebeveynlik
- Dijital Strateji Tasarlama ve Sunma
- Dijital Uçurumu Aşmanın Yolları
- Dijital Yeterlik
- Ebeveynlerin ve Eğitimcilerin Çok Kültürlü Sınıf Kaygıları
- Eğitim Araştırmalarında Yeni Eğilimler
- Eğitim Hakkı
- Eğitim Sektöründe Politikalar, İyi Yönetişim ve Liderlik
- Eğitim ve Toplum
- Eğitimde Akademik Özgürlük, Özerklik ve Sosyal Sorumluluk
- Eğitimde Araştırma ve Yenilikler
- Eğitimde Ebeveynlerin Rolü
- Eğitimde Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik
- Eşitlik, Çeşitlilik ve Kapsayıcılığın Geliştirilmesi
- Gelecekte Okul Binalarının Tasarımı
- Gelecekte Yaşamak ve Çalışmak İçin Yeni Beceriler
- Göç ve Eğitim
Kongre Başkanları
Prof. Dr. Şenel POYRAZLI, Penn State Üniversitesi, ABD
Prof. Dr. Yüksel KAVAK, TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanı