EJERCongress (Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi)


Toga S., Kavak Y.

  • Etkinlik Kategorisi: Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
  • Etkinlik Türü: Kongre
  • Etkinlik Organizasyonu Yılı: 2023
  • Katılımcı Sayısı: 2000
  • Özet:

    “Eğitimde Kalite Güvencesi ve Akreditasyon “ ana temalı kongrenin alt temaları şunlardır: 

     EJERCongress 2023 Düzenleme Kurulu, aşağıda belirtilen temalara uygun, Eğitim ve Eğitim Bilimlerinin farklı disiplinlerinden uygulama ve kurama dayalı özgün bildiri başvuruları beklemektedir.
    • Acil Durum ve Afet Eğitimi
    • Araştırma Etiği
    • Araştırma Yöntemlerinde Yeni Eğilimler
    • Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları
    • Bilgisayar Destekli Ölçme ve Değerlendirme
    • Bölgesel Farklılıkların Eğitime Etkisi
    • COVID-19 Salgını Sonrası Yeni Eğitim Düzeni
    • COVID-19 Sonrası Bir Dünyada Gelişmek İçin Sahip Olmamız Gereken Beceriler
    • Deprem Eğitimi
    • Deprem Sonrası Travma Eğitimi
    • Deprem ve Etkili Psikososyal Müdehale Yöntemleri
    • Deprem ve Travma
    • Depremin Okul Personeli Üzerindeki Etkisi
    • Dijital Çağda Eğitim ve Uygulama Örnekleri: İlkokul, Ortaokul, Lise, Yükseköğretim
    • Dijital Çağda Eğitim-Öğretim Liderliği
    • Dijital Çağda Öğretim Teknolojileri
    • Dijital Çağda Öğretmen Eğitimi
    • Dijital Ebeveynlik
    • Dijital Strateji Tasarlama ve Sunma
    • Dijital Uçurumu Aşmanın Yolları
    • Dijital Yeterlik
    • Ebeveynlerin ve Eğitimcilerin Çok Kültürlü Sınıf Kaygıları
    • Eğitim Araştırmalarında Yeni Eğilimler
    • Eğitim Hakkı
    • Eğitim Sektöründe Politikalar, İyi Yönetişim ve Liderlik
    • Eğitim ve Toplum
    • Eğitimde Akademik Özgürlük, Özerklik ve Sosyal Sorumluluk
    • Eğitimde Araştırma ve Yenilikler
    • Eğitimde Ebeveynlerin Rolü
    • Eğitimde Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik
    • Eşitlik, Çeşitlilik ve Kapsayıcılığın Geliştirilmesi
    • Gelecekte Okul Binalarının Tasarımı
    • Gelecekte Yaşamak ve Çalışmak İçin Yeni Beceriler
    • Göç ve Eğitim


    Kongre Başkanları

    Prof. Dr. Şenel POYRAZLI, Penn State Üniversitesi, ABD

    Prof. Dr. Yüksel KAVAK, TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanı

    • Göçmenlerin Eğitime Entegrasyonu
    • Hayat Boyu Öğrenme
    • K-12 Eğitim (Okulöncesi, İlköğretim ve Ortaöğretim)
    • Kalite Güvence, Standartlar ve Akreditasyon
    • Karma (Harmanlanmış) Öğrenme
    • Küreselleşme ve Eğitim
    • Makine Öğrenmesi
    • Marjinal Gruplarla İlgili Eşitlik, Çeşitlilik ve Kapsayıcılık
    • Mesleki Eğitim