Atıf İçin Kopyala
YILDIRIM K., Ayalp N., Aktas G., Hidayetoglu M.
INTERNATIONAL JOURNAL OF RETAIL & DISTRIBUTION MANAGEMENT, cilt.42, sa.6, ss.542-553, 2014 (ESCI)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
42
Sayı:
6
-
Basım Tarihi:
2014
-
Doi Numarası:
10.1108/ijrdm-03-2013-0056
-
Dergi Adı:
INTERNATIONAL JOURNAL OF RETAIL & DISTRIBUTION MANAGEMENT
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Emerging Sources Citation Index (ESCI), Scopus
-
Sayfa Sayıları:
ss.542-553
-
Anahtar Kelimeler:
Perception, Cash desks, Clothing retail, Digital picture, Shopping attitude
-
TED Üniversitesi Adresli:
Hayır
Özet
Purpose - The purpose of this paper is to focus on assessing consumer perceptions and functional evaluations of store cash desks (Flat, L- and U-shaped) in the clothing retail context.