Prof. Dr. Oya Güneri
Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
TED Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
3
Tümü (3)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (1)
1.
Integrating video-modeling into counseling skills and techniques course and its impact on counseling self-efficacy
Akcabozan-Kayabol N. B.
,
KARACAN ÖZDEMİR N.
,
Güneri O.
,
Korkut-Owen F.
CURRENT PSYCHOLOGY
, cilt.41, sa.12, ss.8287-8299, 2022 (SSCI, Scopus)
2.
Video modellemenin psikolojik danışma tekniklerinin öğretilmesinde kullanılması: Bir pilot uygulama.
GÜNERİ O.
,
OWEN JR D. J.
,
KORKUT OWEN JR. F.
,
Sun Selışık Z. E.
,
ÇAĞ P.
,
AYDIN G.
, et al.
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, cilt.8, sa.50, ss.29-57, 2018 (TRDizin)
3.
Skovholt Profesyonel Sağlamlık ve Öz Bakım Envanteri'nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
GÜNERİ O.
,
SKOVHOLT T. M.
,
ÜNLÜ KAYNAKÇI F. Z.
,
AYDIN G.
Yıldız Journal of Educationol Research
, cilt.2, sa.2, ss.1-18, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
14
1.
Cognitive test anxiety: The role of rumination, selfforgiveness,perfectionism cognitions and cognitive defusion through the indirect effect of psychological flexibility.
AYDIN G.
,
GÜNERİ O.
2019 European Research Association Congress, Hamburg, Almanya, 2 - 06 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2.
Araştırma görevlilerinin öğretimle ilgili ihtiyaçlarına yönelik nitel bir araştırma
ÇAPA AYDIN Y.
,
ERET E.
,
BARUTÇU YILDIRIM K. F.
,
AYDIN G.
,
GÜNERİ O.
,
ÇAĞ P.
6th International Eurasian Educational Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2425-2426, (Özet Bildiri)
3.
The effect of gender and English language class level on cognitive test anxiety among English language preparatory school students
AYDIN G.
,
GÜNERİ O.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), 27 Nisan 2018, ss.3777, (Özet Bildiri)
4.
A study on Turkish adaptation of Drexel Defusion Scale (DDS)
AYDIN G.
,
GÜNERİ O.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES UEBK), 27 Nisan 2018, ss.3769-3770, (Özet Bildiri)
5.
Testing factor structure and reliability of Turkish version of State Self-Forgiveness Scale (SSFS)
AYDIN G.
,
GÜNERİ O.
EJER 4th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1467-1468, (Özet Bildiri)
6.
Turkish adaptation of Perfectionism Cognitions Inventory (PCI)
GÜNERİ O.
,
AYDIN G.
EJER 3rd International Eurasian Educational Research Congress, 01 Mayıs 2016, ss.1809-1810, (Özet Bildiri)
7.
Psikolojik danışma tekniklerinin öğretilmesinde video modellemenin kullanılması: Bir pilot uygulama
Owen D.
,
GÜNERİ O.
,
KORKUT OWEN JR. F.
,
Sun Selışık E.
,
ÇAĞ P.
,
AYDIN G.
13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 07 Ekim 2015, ss.316-319, (Özet Bildiri)
8.
Skovholt Profesyonel Sağlamlık ve Öz Bakım Ölçeği’ni Türkçe’ye uyarlama çalışması
GÜNERİ O.
,
ÜNLÜ KAYNAKÇI F. Z.
,
AYDIN G.
13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 07 Ekim 2015, ss.289-291, (Özet Bildiri)
9.
Üniversite öğrencilerinin başarı ve başarısızlıklarını etkileyen faktörlere nitel bir bakış
ÇAĞ P.
,
AYDIN G.
,
BARUTÇU YILDIRIM K. F.
,
GÜNERİ O.
,
ÇAPA AYDIN Y.
8. Üniversiteler Psikolojik Danışma ve Rehberlik Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 9 - 10 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
10.
Qualitative and quantitative evaluation of an English language peer tutoring program for low achieving students
AYDIN G.
,
GÜNERİ O.
INSTALL International Conference Proceedings, Reflexivity in Higher Education: Research and Models of Intervention for Underachieving Students, Napoli, İtalya, 20 Mart 2014, ss.27-34, (Tam Metin Bildiri)
11.
The role of English proficiency level, personal and affective factors predicting language preparatory school students’ academic success
AYDIN G.
,
GÜNERİ O.
INSTALL International Conference, Roma, İtalya, 03 Mart 2014, ss.17-25, (Tam Metin Bildiri)
12.
Ortaokul öğrencilerinin duygusal ve davranışsal problemleri: Mevsimlik tarım işçisi olarak göç etmenin ve bazı demografik değişkenlerin rolü.
GÜNERİ O.
,
ÜNLÜ KAYNAKÇI F. Z.
XII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 8 - 11 Eylül 2013
13.
“Let’s learn together”: Academic support program
AYDIN G.
,
GÜNERİ O.
11th ODTÜ International ELT Convention, 01 Nisan 2012, ss.54, (Özet Bildiri)
14.
Eğitim fakültesi öğrencilerinde problemli İnternet kullanımını yordamada cinsiyet, yaş, sosyal beceri ve utangaçlığın rolü
Mesutoğlu C.
,
AYDIN G.
,
GÜNERİ O.
11. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2011, ss.92-93, (Özet Bildiri)
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
18
Yayın (WoS)
1
Yayın (Scopus)
1
Atıf (Scopus)
4
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
6
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (Diğer Toplam)
1
Proje
1
Açık Erişim
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları