Dr. Öğr. Üyesi Semih Ekin
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
TED Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
10
Tümü (10)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (3)
Scopus (6)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (2)
1.
Development of Interactional Competence in a Virtual Exchange Setting: Focus on Diversification of Participatory Actions
Ekin S.
International Journal of Qualitative Methods
, cilt.24, 2025 (SSCI, Scopus)
2.
Tracking telecollaborative tasks through design, feedback, implementation, and reflection processes in pre-service language teacher education
EKİN S.
,
BALAMAN U.
,
Badem-Korkmaz F.
APPLIED LINGUISTICS REVIEW
, cilt.15, sa.1, ss.31-60, 2024 (AHCI, SSCI, Scopus)
3.
Video-mediated collaborative lesson planning in virtual exchange among transnational teams of pre-service language teachers
Ekin S.
,
Balaman U.
ReCALL
, 2024 (AHCI, SSCI, Scopus)
4.
Dil Öğretmeni Adaylarının Üçlü Sanal Değişim Ortamında Eylemde Yansıtma Uygulamaları
Ekin S.
,
Balaman U.
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.59, ss.227-242, 2023 (ESCI, TRDizin)
5.
A case study of the needs analysis for an ELT department curriculum in Turkiye.
MİRİCİ İ. H.
,
GÜNEŞ H.
,
YETKİN R.
,
YILDIRIM ALTINOK F. B.
,
EKİN S.
,
ATABERK B.
, et al.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.14, sa.3, ss.1846-1879, 2022 (Hakemli Dergi)
6.
A case study of the needs analysis for an ELT department curriculum in Turkiye
MİRİCİ İ. H.
,
GÜNEŞ H.
,
YETKİN R.
,
YILDIRIM ALTINOK F. B.
,
EKİN S.
,
ATABERK B.
, et al.
International Journal of Curriculum and Instruction (IJCI)
, cilt.14, sa.3, ss.1846-1879, 2022 (Hakemli Dergi)
7.
Pre-service language teachers' resistance to teacher trainer advice on task design for video-mediated L2 interaction
Badem-Korkmaz F.
,
EKİN S.
,
BALAMAN U.
CLASSROOM DISCOURSE
, cilt.13, sa.2, ss.212-230, 2022 (ESCI, Scopus)
8.
A comparative study of career motivations and perceptions of student teachers
EKİN S.
,
YETKİN R.
,
ÖZTÜRK S. Y.
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.16, sa.1, ss.505-516, 2021 (TRDizin)
9.
Teachers’ attitudes to syrian refugee students in Turkey
Ekin S.
,
Yetkin R.
Eurasian Journal of Applied Linguistics
, cilt.7, sa.1, ss.383-396, 2021 (ESCI, Scopus, TRDizin)
10.
Motivational orientations of secondary school EFL learners toward language learning
Yetkin R.
,
Ekin S.
Eurasian Journal of Applied Linguistics
, cilt.4, sa.2, ss.375-388, 2018 (Scopus, TRDizin)
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
12
Yayın (WoS)
6
Yayın (Scopus)
6
Atıf (Scopus)
72
H-İndeks (Scopus)
5
Atıf (Scholar)
152
H-İndeks (Scholar)
7
Proje
2
Açık Erişim
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları