Biyografi
Doç. Dr. Serap Özer ilk ve lise öğrenimini TED Ankara Kolejinde ve lisans eğitimini Hacettepe Üniversitesi Psikoloji bölümünde tamamladı. Gelişim psikolojisi alanında başlattığı Yüksek Lisans ve doktora çalışmasını South Florida Üniversitesinde Klinik Psikoloji alanında tamamladı. ABD’de Crownsville Eyalet Akıl Hastanesinde Davranışsal Tıp bölümünde görev aldı. Boğaziçi Üniversitesi, Doğuş Üniversitesi ve Bahçeşehir Üniversitelerinde görev aldı. Aynı zamanda klinik çalışmalarını ve okul ve diğer kurumlara danışmanlık çalışmalarını yürütmekte. Araştırmaları çocukların psikolojik değerlendirmeleri, depresyon ölçümü gibi alanlarda yoğunlaştı. Son yıllarda ülkemizdeki göçmen çocukların ruh sağlığı ile ilgili çalışmalar sürdürmekte.
Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
Devam Ediyor
Devam EdiyorLisans
Hacettepe Üniversitesi, Türkiye
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
University of South Florida, Amerika Birleşik Devletleri
Devam Ediyor
Devam EdiyorDoktora
UNIV. OF SOUTH FLORİDA, Amerika Birleşik Devletleri
Yabancı Diller
İngilizce
Akademik Ünvanlar / Görevler
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorProf. Dr.
TED Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Psikoloji Bölümü
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorProf. Dr.
2013 - 2015
2013 - 2015Doç. Dr.
Bahçeşehir Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Psikoloji Bölümü
2005 - 2012
2005 - 2012Yrd. Doç. Dr.
Doğuş Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Psikoloji Bölümü
1984 - 1985
1984 - 1985Öğretim Görevlisi
Boğaziçi Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Psikoloji Bölümü
Yönetilen Tezler
2021
2021Yüksek Lisans
Kronik bir hastalığı olan çocuklarla sağlıklı akranlarının psikolojik iyi oluşlarının resimler yoluyla karşılaştırılması
Özer N. S. (Danışman)
I.Çukurova(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (10)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (2)
Scopus (8)
Diğer Yayınlar (1)
2018
20181. Children facing war: their understandings of war and peace
Özer N. S., Oppedal B., Sirin S., Ergun G.
VULNERABLE CHILDREN AND YOUTH STUDIES
, cilt.13, sa.1, ss.60-71, 2018 (ESCI, Scopus)
2018
20182. Traumatic events, social support and depression: Syrian refugee children in Turkish camps
Oppedal B., Özer N. S., Sirin S. R.
VULNERABLE CHILDREN AND YOUTH STUDIES
, cilt.13, sa.1, ss.46-59, 2018 (ESCI, Scopus)
2017
20173. Turkish adaptation and validation of Spielberger’s State Anger Subscale
Kalay T., Egeci İ. S., Özer N. S.
Global Journal of Psychology Research: New Trends and Issues , cilt.7, sa.2, ss.71-80, 2017
2016
20164. Behavioral Regulation, Visual Spatial Maturity in Kindergarten, and the Relationship of School Adaptation in the First Grade for a Sample of Turkish Children
Özer N. S.
PSYCHOLOGICAL REPORTS
, cilt.118, sa.2, ss.353-371, 2016 (SSCI, Scopus)
2013
20135. Social representation of events in world history: Crosscultural consensus or Western discourse? How Turkish students view events in world history
Özer N. S., Ergun G.
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY
, cilt.48, sa.4, ss.574-582, 2013 (SSCI, Scopus)
2011
20116. TURKISH CHILDREN'S BENDER-GESTALT TEST PERFORMANCE: DIFFERENCES IN PUBLIC AND PRIVATE SCHOOL CHILDREN
Özer N. S.
PSYCHOLOGICAL REPORTS
, cilt.108, sa.1, ss.169-181, 2011 (SSCI, Scopus)
2009
20097. Relationship of Bender Gestalt Developmental Scores and Human Drawing Developmental Scores in a Sample of Turkish Preschool Children
Özer N. S.
SCHOOL PSYCHOLOGY INTERNATIONAL
, cilt.30, sa.2, ss.137-147, 2009 (SSCI, Scopus)
2009
20098. Childhood in Turkey Social Class and Gender Differences in Schooling, Labor, and Play
Goencue A., Oezer S., Özer N. S.
CHILDHOOD STUDIES AND THE IMPACT OF GLOBALIZATION: POLICIES AND PRACTICES AT GLOBAL AND LOCAL LEVELS
, ss.67-85, 2009 (SSCI)
2009
20099. Turkish children's human figure drawings: can we borrow norms?
Özer N. S.
EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
, cilt.29, sa.6, ss.701-712, 2009 (SSCI, Scopus)
2007
200710. Turkish children's bender-gestalt test performance: A pilot study and preliminary norms
Özer N. S.
PERCEPTUAL AND MOTOR SKILLS
, cilt.105, sa.3, ss.872-882, 2007 (SSCI, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2010
20101. A comparison of clinical and nonclinical groups of children on the Bender-Gestalt and Draw a Person Tests
Özer N. S.
World Conference on Psychology, Counselling and Guidance (WCPCG 2010), Antalya, Türkiye, 22 - 25 Nisan 2010, cilt.5, ss.449-454, (Tam Metin Bildiri)
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 96
h-indeksi (SCOPUS): 6
Jüri Üyelikleri
Ocak-2022
Ocak 2022Docent jury -
Ekim-2021
Ekim 2021Docent jury -
Mart-2021
Mart 2021Docent jury -
Mart-2021
Mart 2021Docent jury -
Ocak-2021
Ocak 2021Docent jury -
Temmuz-2020
Temmuz 2020Docent jury -
Temmuz-2020
Temmuz 2020Docent jury -
Ocak-2020
Ocak 2020Docent jury -
Mayıs-2019
Mayıs 2019Docent Jury -
Mayıs-2019
Mayıs 2019Docent jury -
Mayıs-2019
Mayıs 2019