Yayınlar & Eserler

Makaleler 13
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 17

2. The Examination of The Recent and Preceding Turkish National ECE PROGRAMS

to the ConferenceCES, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2024, (Özet Bildiri)

3. A Systematic Review of the Empirical Research on Forest Pedagogy in the Context of Early Childhood Education

The Conference of Childhood, Education & Society, İstanbul, Türkiye, 27 Haziran - 29 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)

4. Exploring the Parents' Knowledge of Forest Pedagogy in Forest Kindergartens

76th OMEP World Assembly and Conference, Bangkok, Tayland, 15 - 19 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)

5. Investigation of Top Performers In Pisa Countries' ECE Curriculums

76th OMEP World Assembly and Conference, Bangkok, Tayland, 15 - 19 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)

6. Orman Anaokullarının Kurucu ve Öğretmenlerinin Riskli Oyun ve Risk Yönetimine İlişkin Bilgi ve Uygulamaları

10. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

8. Diversity of Early Childhood Education Services: The Case of New Zealand

VIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2020), 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

9. Investigation of “Forest” Concept in Illustrated Story Books for Young Children

European Conference on Educational Research 2019, 2 - 06 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

11. A Systematic Review of Fundamental Approaches to Early Childhood Education Research

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

13. How does your ideal outdoor environment look like?: Teachers’ and parents’ perspectives.

70th OMEP World Assembly and Conference, Prague, Çek Cumhuriyeti, 25 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

14. All about Pikler Pedagogy: Lessons from Pikler Pedagogy regarding Early Childhood Education

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1233-1234, (Özet Bildiri)

17. A cross cultural study on the current status of outdoor play

26th EECERA Annual Conference, Dublin, İrlanda, 31 Ağustos - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar 7

1. Disiplin Ötesi Model

Sınıf Yönetimi Modelleri, Feyza Tantekin Erden,İkbal Tuba Şahin Sak, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.26-49, 2024

2. Piramit Metodu

Erken Çocukluk Döneminde Eğitim Yaklaşımları, Erden, Feyza ve Demircan, Hasibe Özlen, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.331-368, 2021

3. 20. Yüzyıla Yön Veren Erken Çocukluk Eğitimi Müfredat Modelleri

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Aktan Acar, Ebru, Editör, Nobel, Ankara, ss.347-412, 2021

4. Doğa Temelli Müfredat Modelleri

Erken Çocukluk Döneminde Çevre Eğitimi, Olgan, Refika, Editör, Pegema, Ankara, ss.76-107, 2020

5. Doğanın Kalbinde Oyun Temelli Eğitim: Orman Okul Yaklaşımı

Erken Çocukluk Eğitimi Mozaiği: Büyük Düşünceler/Fikirler, Modeller ve Yaklaşımlar, Aktan Acar, Ebru, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.371-386, 2017

6. Erişilebilen Kaynaklar Işığında Freinet Pedagojisinin Geçmişi ve Günümüze Yansımaları

Erken Çocukluk Eğitimi Mozaiği: Büyük Düşünceler/Fikirler, Modeller ve Yaklaşımlar, Ebru Aktan Acar, Editör, Nobel, Ankara, ss.149-167, 2017

7. Dış Mekan Oyunları

Çocuk ve Oyun, Meral Ören, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.164-187, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

38

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

4

Atıf (Scopus)

31

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

224

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

5

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları