Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

A Systematic Review of the Empirical Research on Forest Pedagogy in the Context of Early Childhood Education

The Conference of Childhood, Education & Society, İstanbul, Türkiye, 27 Haziran - 29 Temmuz 2024

Investigation of Top Performers In Pisa Countries' ECE Curriculums

76th OMEP World Assembly and Conference, Bangkok, Tayland, 15 - 19 Temmuz 2024

Exploring the Parents' Knowledge of Forest Pedagogy in Forest Kindergartens

76th OMEP World Assembly and Conference, Bangkok, Tayland, 15 - 19 Temmuz 2024

Orman Anaokullarının Kurucu ve Öğretmenlerinin Riskli Oyun ve Risk Yönetimine İlişkin Bilgi ve Uygulamaları

10. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023

Diversity of Early Childhood Education Services: The Case of New Zealand

VIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2020), 10 - 13 Eylül 2020

Investigation of “Forest” Concept in Illustrated Story Books for Young Children

European Conference on Educational Research 2019, 2 - 06 Eylül 2019

How does your ideal outdoor environment look like?: Teachers’ and parents’ perspectives.

70th OMEP World Assembly and Conference, Prague, Çek Cumhuriyeti, 25 - 29 Haziran 2018

All about Pikler Pedagogy: Lessons from Pikler Pedagogy regarding Early Childhood Education

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1233-1234

A cross cultural study on the current status of outdoor play

26th EECERA Annual Conference, Dublin, İrlanda, 31 Ağustos - 03 Eylül 2016

Kitap & Kitap Bölümleri

Disiplin Ötesi Model

Sınıf Yönetimi Modelleri, Feyza Tantekin Erden,İkbal Tuba Şahin Sak, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.26-49, 2024

Piramit Metodu

Erken Çocukluk Döneminde Eğitim Yaklaşımları, Erden, Feyza ve Demircan, Hasibe Özlen, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.331-368, 2021

20. Yüzyıla Yön Veren Erken Çocukluk Eğitimi Müfredat Modelleri

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Aktan Acar, Ebru, Editör, Nobel, Ankara, ss.347-412, 2021

Doğa Temelli Müfredat Modelleri

Erken Çocukluk Döneminde Çevre Eğitimi, Olgan, Refika, Editör, Pegema, Ankara, ss.76-107, 2020

Doğanın Kalbinde Oyun Temelli Eğitim: Orman Okul Yaklaşımı

Erken Çocukluk Eğitimi Mozaiği: Büyük Düşünceler/Fikirler, Modeller ve Yaklaşımlar, Aktan Acar, Ebru, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.371-386, 2017

Erişilebilen Kaynaklar Işığında Freinet Pedagojisinin Geçmişi ve Günümüze Yansımaları

Erken Çocukluk Eğitimi Mozaiği: Büyük Düşünceler/Fikirler, Modeller ve Yaklaşımlar, Ebru Aktan Acar, Editör, Nobel, Ankara, ss.149-167, 2017

Dış Mekan Oyunları

Çocuk ve Oyun, Meral Ören, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.164-187, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

Metrikler

Yayın

34

Atıf (Scopus)

20

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları