Arş. Gör. Yavuz Kamacı
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
TED Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Investigation of middle school and high school students’ ecosystem knowledge through their drawings
Şen M.
,
Kamacı Y.
JOURNAL OF BIOLOGICAL EDUCATION
, sa.1, ss.1-16, 2023 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Investigation of Students’ Personal Epistemologies in the Judgments of Truth about the Social and Physical World Considering Their Grade Level and Gender
Şen M.
,
Kamacı Y.
KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.10, sa.3, ss.432-453, 2023 (Hakemli Dergi)
Öğrenciler Kesir Kavramları İçin Hangi Temsilleri Kullanıyor?
Kamacı Y.
,
Yıldız Z.
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.57, ss.1503-1529, 2023 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kesirler Konusunda Öz Yeterlik ve Başarı İlişkisi: İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencileri
Kamacı Y.
,
İş Güzel Ç.
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.795-796
İlkokul Düzeyinde Kesirler Konusuna Yönelik Öz-Yeterlik Ölçeğinin Geliştirilmesi
Kamacı Y.
,
İş Güzel Ç.
21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, ss.167-169
Farklı Kademelerde Öğrenim Gören Öğrencilerin Ekosistem Bilgisinin İncelenmesi Üzerine Bir Çalışma
Şen M.
,
Kamacı Y.
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.74
İlkokul Çocuklarına Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretilmesi: Sınıf Öğretmenlerinin Deneyimleri
Genç Ersoy B.
,
Kamacı Y.
International Education Congress 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.438-439
Sınıf Öğretmenliği Programına Yönelik İhtiyaç Analizi: Bir Vakıf Üniversitesi Örneği
Haşlaman T.
,
Sözen Özdoğan S.
,
Kamacı Y.
X. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1360-1362
E-portfolyo kullanımının özdüzenleyici öğrenme ve mesleki gelişime katkısı: bir durum çalışması
Haşlaman T.
,
Genç Ersoy B.
,
Çelikdemir K.
,
Sözen Özdoğan S.
,
Kamacı Y.
,
Yıldız H. S.
X International Eurasian Educational Research Congress 2023, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1702-1703
Sınıf öğretmenliği programına yönelik ihtiyaç analizi: Bir vakıf üniversitesi örneği.
HAŞLAMAN T.
,
SÖZEN ÖZDOĞAN S.
,
KAMACI Y.
X International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, cilt.1, ss.1452-1454
Comparison of Epistemological Beliefs of Students from Different Grade Levels Considering Developmental View
Şen M.
,
Kamacı Y.
10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.88-89
Yükseköğretimde Program Geliştirme: TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği
Aksoy E.
,
Voltan Acar N. H.
,
Elmas B.
,
Er S. S.
,
Toker Z.
,
Haşlaman T.
, et al.
10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.141-142
Birleştirilmiş sınıflarda kullanılan yöntem ve tekniklerin etkililiği: Bir meta tematik analiz çalışma
Kamacı Y.
,
Genç Ersoy B.
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, ss.445-446
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin kesir çeşitleri ve birim kesre yönelik kullandıkları temsillerin incelenmesi
Kamacı Y.
,
Yıldız Z.
9. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, 22 - 23 Şubat 2021, ss.890
İkili grup çalışmalarında kullanılmak üzere geliştirilen ‘Dengi Dengine’ yöntemi ile çarpım tablosunun öğretilmesi
Öztürk M.
,
Kamacı Y.
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.423-424
Birleştirilmiş sınıf öğretmenlerinin matematik öğretimine yönelik görüşlerinin incelenmesi
Kamacı Y.
,
Bozgurt K.
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.392-394
Kitap & Kitap Bölümleri
Eğitimde Çocuk Katılımı
Çelik S.
,
Kamacı Y.
,
Sezer B. B.
,
Akgül Çobanoğlu F.
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2023
Program Değerlendirme ve Paydaş Görüşleri
Kamacı Y.
Yükseköğretimde Program Geliştirme TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği, Doç. Dr. Erdem Aksoy, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.47-56, 2023
Sınıf öğretmeni adaylarının ve sınıf öğretmenlerinin köy enstitüsü kavramına yönelik metaforik algılarının incelenmesi
Kamacı Y.
,
Yüzer E.
,
Akbaş B.
Köy Enstitüleri Üzerine Seçme Yazılar, Prof. Dr. Adil Türkoğlu, Editör, Rating Academy Yayınları, Çanakkale, ss.105-156, 2021
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
20
Atıf (Diğer Toplam)
1
Açık Erişim
7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları