Yayınlar & Eserler

Makaleler 3
Tümü (3)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 14

1. Kesirler Konusunda Öz Yeterlik ve Başarı İlişkisi: İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencileri

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.795-796, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. İlkokul Düzeyinde Kesirler Konusuna Yönelik Öz-Yeterlik Ölçeğinin Geliştirilmesi

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, ss.167-169, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Yazma Becerileri ve Motivasyonlarını Anlama ve Geliştirme: Dijital Öykülerin Gücü

16. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.102, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Farklı Kademelerde Öğrenim Gören Öğrencilerin Ekosistem Bilgisinin İncelenmesi Üzerine Bir Çalışma

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.74, (Özet Bildiri) Creative Commons License

5. İlkokul Çocuklarına Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretilmesi: Sınıf Öğretmenlerinin Deneyimleri

International Education Congress 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.438-439, (Özet Bildiri) Creative Commons License

6. Sınıf Öğretmenliği Programına Yönelik İhtiyaç Analizi: Bir Vakıf Üniversitesi Örneği

X. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1360-1362, (Özet Bildiri)

8. Sınıf öğretmenliği programına yönelik ihtiyaç analizi: Bir vakıf üniversitesi örneği.

X International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, cilt.1, ss.1452-1454, (Özet Bildiri)

9. Comparison of Epistemological Beliefs of Students from Different Grade Levels Considering Developmental View

10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.88-89, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Yükseköğretimde Program Geliştirme: TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği

10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.141-142, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

11. Birleştirilmiş sınıflarda kullanılan yöntem ve tekniklerin etkililiği: Bir meta tematik analiz çalışma

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, ss.445-446, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

12. İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin kesir çeşitleri ve birim kesre yönelik kullandıkları temsillerin incelenmesi

9. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, 22 - 23 Şubat 2021, ss.890, (Özet Bildiri) Creative Commons License

13. İkili grup çalışmalarında kullanılmak üzere geliştirilen ‘Dengi Dengine’ yöntemi ile çarpım tablosunun öğretilmesi

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.423-424, (Özet Bildiri) Creative Commons License

14. Birleştirilmiş sınıf öğretmenlerinin matematik öğretimine yönelik görüşlerinin incelenmesi

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.392-394, (Özet Bildiri) Creative Commons License
Kitaplar 3

2. Program Değerlendirme ve Paydaş Görüşleri

Yükseköğretimde Program Geliştirme TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği, Doç. Dr. Erdem Aksoy, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.47-56, 2023

3. Sınıf öğretmeni adaylarının ve sınıf öğretmenlerinin köy enstitüsü kavramına yönelik metaforik algılarının incelenmesi

Köy Enstitüleri Üzerine Seçme Yazılar, Prof. Dr. Adil Türkoğlu, Editör, Rating Academy Yayınları, Çanakkale, ss.105-156, 2021
Metrikler

Yayın

21

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Diğer Toplam)

1

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları