Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

İlkokul Düzeyinde Kesirler Konusuna Yönelik Öz-Yeterlik Ölçeğinin Geliştirilmesi

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, ss.167-169 Sürdürülebilir Kalkınma

Farklı Kademelerde Öğrenim Gören Öğrencilerin Ekosistem Bilgisinin İncelenmesi Üzerine Bir Çalışma

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.74 Creative Commons License

Sınıf Öğretmenliği Programına Yönelik İhtiyaç Analizi: Bir Vakıf Üniversitesi Örneği

X. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1360-1362

Sınıf öğretmenliği programına yönelik ihtiyaç analizi: Bir vakıf üniversitesi örneği.

X International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, cilt.1, ss.1452-1454

Comparison of Epistemological Beliefs of Students from Different Grade Levels Considering Developmental View

10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.88-89 Sürdürülebilir Kalkınma

Yükseköğretimde Program Geliştirme: TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği

10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.141-142 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Birleştirilmiş sınıflarda kullanılan yöntem ve tekniklerin etkililiği: Bir meta tematik analiz çalışma

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, ss.445-446 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

İkili grup çalışmalarında kullanılmak üzere geliştirilen ‘Dengi Dengine’ yöntemi ile çarpım tablosunun öğretilmesi

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.423-424 Creative Commons License

Birleştirilmiş sınıf öğretmenlerinin matematik öğretimine yönelik görüşlerinin incelenmesi

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.392-394 Creative Commons License

Kitap & Kitap Bölümleri

Program Değerlendirme ve Paydaş Görüşleri

Yükseköğretimde Program Geliştirme TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği, Doç. Dr. Erdem Aksoy, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.47-56, 2023

Sınıf öğretmeni adaylarının ve sınıf öğretmenlerinin köy enstitüsü kavramına yönelik metaforik algılarının incelenmesi

Köy Enstitüleri Üzerine Seçme Yazılar, Prof. Dr. Adil Türkoğlu, Editör, Rating Academy Yayınları, Çanakkale, ss.105-156, 2021

Metrikler

Yayın

19

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları