Biyografi
Doç. Dr. Gökçen Aydın-Dalarslan, lisans eğitimini 2009 yılında Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, İngilizce Öğretmenliği; yüksek lisans eğitimini 2012 yılında ve doktora eğitimini 2017 yılında Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalı’nda “Assessing a model of cognitive test anxiety: The role of rumination, self-forgiveness, perfectionism cognitions and cognitive defusion through the indirect effect of psychological flexibility [Bilişsel sınav kaygısı modelinin test edilmesi: Psikolojik esnekliğin dolaylı etkisi yoluyla ruminasyon, kendini affetme, mükemmeliyetçi düşünceler ve bilişsel ayrışmanın rolü]” başlıklı teziyle tamamlamıştır.
2010-2017 yılları arasında Orta Doğu Teknik Üniversitesi Öğrenme ve Öğretmeyi Geliştirme Merkezi’nde (ÖGEM) araştırma görevlisi olarak çalışmıştır. 2017-2023 yılları arasında Hasan Kalyoncu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Psikolojik Danışma ve Rehberlik Anabilim Dalında Dr. Öğretim Üyesi olarak görev yapmıştır. Dr. Aydın-Dalarslan 2023 yılında Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık alanında Doçent ünvanı almıştır. 25 Eylül 2023 tarihinden itibaren TED Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık ABD öğretim üyesidir. Aynı zamanda TED Üniversitesi Öğretme-Öğrenme Merkezi (Center for Teaching and Learning) koordinatörü olarak görev yapmaktadır. Şubat 2022-Aralık 2022 tarihleri arasında TÜBİTAK Doktora Sonrası Araştırma Bursu ile “University of Basel (İsviçre) Clinical Psychology and Intervention Science” Bölümü’nde doktora sonrası araştırmalarını yürütmüştür.
Lisans ve lisans üstü düzeyde verdiği derslerden bazıları şunlardır: Psikolojik Danışma Kuramları, Bireyle Psikolojik Danışma Uygulaması, Grupla Psikolojik Danışma, Okul Danışmanlığında Bireyi Tanıma Teknikleri, Okul Danışmanlığında Uygulama, Grupla Psikolojik Danışma Uygulaması. Araştırma ilgi alanları arasında, ACT - Kabul ve Kararlılık Terapisi, psikolojik esneklik, yaşamda değerler, akademik başarı, motivasyon ve mükemmeliyetçi düşünceler yer almaktadır. Dr. Aydın-Dalarslan’ın Q1-Q2-Q3-Q4 kategorisinde yer alan çeşitli SSCI-SCI ve SCI-E indeksli dergilerde makalesi, uluslararası/ulusal düzeyde kongre ve konferanslarda sunulmuş birçok sözlü bildirisi ve ESCI/TRDizin ya da diğer uluslararası/ulusal indeksli dergilerde yayımlanmış makaleleri bulunmaktadır. Ayrıca TÜBİTAK 1001, TÜBİTAK 4005, ODTÜ Bilimsel Araştırma Projeleri (ODTÜ BAP) destekli projelerde araştırmacı olarak görev yapmıştır. 2017 yılında EDEN Konferansı’nda En İyi Araştırma Bildirisi ödülünü almıştır. Dr. Aydın-Dalarslan, 2016 yılından beri “Association for Contextual Behavior Science” üyesidir.
Eğitim Bilgileri
2022 - 2022
2022 - 2022Post Doktora
Universitaet Basel (University of Basel), Department of Clinical Psychology, İsviçre
2012 - 2017
2012 - 2017Doktora
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2009 - 2012
2009 - 2012Yüksek Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2005 - 2009
2005 - 2009Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2017
2017Doktora
Assessing a model of cognitive test anxiety: The role of rumination, self-forgiveness, perfectionism cognitions and cognitive defusion through the indirect effect of psychological flexibility
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2012
2012Yüksek Lisans
The role of English proficiency level, personal and affective factors predicting language preparatory school students' academic success
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yabancı Diller
C2 Ustalık
C2 Ustalıkİngilizce
Araştırma Alanları
Psikoloji
Eğitim
Akademik Ünvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorDoç. Dr.
TED Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2023 - 2023
2023 - 2023Doç. Dr.
Hasan Kalyoncu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2017 - 2023
2017 - 2023Dr. Öğr. Üyesi
Hasan Kalyoncu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2022 - 2022
2022 - 2022Dr. Öğr. Üyesi
Universitaet Basel (University of Basel), Psychology
2021 - 2022
2021 - 2022Dr. Öğr. Üyesi
TED Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorÖğretme-Öğrenme Merkezi Koordinatörü
TED Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Makaleler
2024
20241. Predictors of Procrastination in a Moderated Mediation Analysis: The Roles of Problematic Smartphone Use, Psychological Flexibility, and Gender
Aydın Y., Aydın Dalarslan G.
Psychological Reports
, cilt.127, sa.2, ss.531-549, 2024 (SSCI, Scopus)
2023
20232. Predictors of changing patterns of adherence to containment measures during the early stage of COVID-19 pandemic: an international longitudinal study
Chong Y. Y., Chien W. T., Cheng H. Y., Lamnisos D., Ļubenko J., Presti G., et al.
Globalization and Health
, cilt.19, sa.1, 2023 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2023
20233. The direct and indirect predictors of career commitment
Ozdemir N. K., Aydın Dalarslan G., Aydın Y.
Australian Journal of Career Development
, cilt.32, sa.1, ss.27-38, 2023 (ESCI, Scopus)
2022
20224. An Investigation Into the Social Profiles of Drug-Addicted Adolescents in Turkey
Okudan Soyal T., Aydın Dalarslan G.
Current Addiction Reports
, cilt.9, sa.3, ss.151-162, 2022 (SSCI, Scopus)
2022
20225. Life balance and traumatic txperiences in undergraduate students living near conflict zones
Karaman M. A., Aydın Dalarslan G., Sarı H. İ.
Current Psychology
, cilt.41, sa.4, ss.1902-1911, 2022 (SSCI, Scopus)
2022
20226. Brief motivational interviewing training for teachers providing career services in Turkey: A pilot study
Ozdemir N. K., Aydın Dalarslan G.
International Journal for Educational and Vocational Guidance
, cilt.22, sa.1, ss.263-280, 2022 (SSCI, Scopus)
2022
20227. Exploring the role of psychological inflexibility, rumination, perfectionism cognitions, cognitive defusion, and self-forgiveness in cognitive test anxiety
Aydın Dalarslan G., Yerin Güneri O.
Current Psychology
, cilt.41, sa.4, ss.1757-1766, 2022 (SSCI, Scopus)
2022
20228. To Help or Not to Help? Prosocial Behavior, Its Association With Well-Being, and Predictors of Prosocial Behavior During the Coronavirus Disease Pandemic
Haller E., Lubenko J., Presti G., Squatrito V., Constantinou M., Nicolaou C., et al.
Frontiers in Psychology
, cilt.12, 2022 (SSCI, Scopus)
2022
20229. Fostering teachers’ career education competencies: test of a training programme
KARACAN ÖZDEMİR N., Akçabozan Kayabol N. B., Aydın Dalarslan G., Tatlı C. E.
British Journal of Guidance and Counselling
, cilt.50, sa.3, ss.462-473, 2022 (SSCI, Scopus)
2021
202110. Mental health and adherence to covid-19 protective behaviors among cancer patients during the covid-19 pandemic: An international, multinational cross-sectional study
Kassianos A. P., Georgiou A., Kyprianidou M., Lamnisos D., Ļubenko J., Presti G., et al.
Cancers
, cilt.13, sa.24, 2021 (SCI-Expanded, Scopus)
2021
202111. Patterns of psychological responses among the public during the early phase of covid-19: A cross-regional analysis
Chong Y. Y., Chien W. T., Cheng H. Y., Lamnisos D., Ļubenko J., Presti G., et al.
International Journal of Environmental Research and Public Health
, cilt.18, sa.8, 2021 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2021
202112. Mindfulness and psychological flexibility: The mediating role of values Bilinçli farkındalık ve psikolojik esneklik arasındaki ılişkide değerlerin aracı rolünün ıncelenmesi
Aydin Y., Aydın Dalarslan G.
Hacettepe Egitim Dergisi
, cilt.36, sa.4, ss.968-976, 2021 (Scopus, TRDizin)
2020
202013. Impact of COVID-19 pandemic on mental health: An international study
Gloster A. T., Lamnisos D., Lubenko J., Presti G., Squatrito V., Constantinou M., et al.
PLoS ONE
, cilt.15, sa.12 December, 2020 (SCI-Expanded, Scopus)
2020
202014. The Effect of Turkish Green Crescent Society APTP Program on Students’ Knowledge and Emotional Awareness about Tobacco, Alcohol, Drug, and Technology Addiction
Öztürk M., Büyüköztürk Ş., Aydın Dalarslan G., Dinç M., Işık S., Hoş H. Y., et al.
Addicta: the Turkish Journal on Addictions
, cilt.7, sa.3, ss.180-198, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2019
201915. Effectiveness of a Psycho-education Program to Increase School Satisfaction Okul Doyumunu Artırmaya Yönelik Psiko-eğitim Programının Etkililiği
Kalkan S. A., Mızrak Ş., Ayaz A., Aydın Dalarslan G.
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal
, cilt.9, sa.55, ss.987-1012, 2019 (Scopus, TRDizin)
2017
201716. Personal factors predicting college student success Üniversite öğrencilerinin başarısını yordayan kişisel faktörler
Aydın Dalarslan G.
Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research
, cilt.2017, sa.69, ss.93-112, 2017 (Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. ACT for ADHD: The Use of fNIRS
KOÇARSLAN B., AYDIN DALARSLAN G.
ACBS World Conference 2025, New Orleans, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Temmuz 2025, (Özet Bildiri)
2024
20242. Exploring the Link between Mindfulness, Psychological Flexibility and Post-traumatic Growth: A Meta-Analysis
Aydın G., Ünlü Kaynakçı F. Z., Aracı İyiaydın A.
ACBS World Conference 2024, Buenos Aires, Arjantin, 25 - 28 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)
2022
20223. Ergenlerde Psikolojik Esneklik Ölçeği’nin geliştirilmesi ve psikometrik özelliklerinin incelenmesi
Yıldız M., AYDIN G.
23. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 Haziran 2022, ss.273-275, (Özet Bildiri)
2018
20184. Effectiveness of Acceptance and Commitment Therapy on Test Anxiety
AYDIN Y., AYDIN G.
27th International Conference on Educational Sciences (ICES), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.4058, (Özet Bildiri)
2021
20215. How dyadic coping and psychological flexibility can help us to understand marital satisfaction in COVID-19 pandemic?
AYDIN Y., AYDIN G., ASLAN S., AKÇABOZAN KAYABOL N. B.
The National Council on Family Relations Annual Conference (NCFR), Amerika Birleşik Devletleri, 02 Kasım 2021, (Özet Bildiri)
2021
20216. Please do not check your phone, stay with me: Phubbing makes us less satisfied
AKÇABOZAN KAYABOL N. B., ÇAĞ P., AYDIN G.
The National Council on Family Relations Annual Conference (NCFR), Amerika Birleşik Devletleri, 02 Kasım 2021, (Özet Bildiri)
2021
20217. Lise öğrencilerinde yılmazlığı yordamada bilinçli farkındalık ve benlik saygısı
YENİCE M., AYDIN G.
22. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Muş, Türkiye, 07 Ekim 2021, ss.406-407, (Özet Bildiri)
2021
20218. Psychological Flexibility Matters in Turkey!
AYDIN G., Gloster A. T., Kassianos A. P., Karekla M.
ACBS Virtual World Conference 2021, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 27 Haziran 2021, (Özet Bildiri)
2021
20219. ÖĞRETİM ÜYELERİNİN ÇEVRİMİÇİ PSİKOLOJİK DANIŞMAYA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: COVID-19 PANDEMİSİ ÖNCESİNE GENEL BİR BAKIŞ
AYDIN G., GÜL A.
10. Üniversite Psikolojik Danışmanlığı Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2021, ss.31, (Özet Bildiri)
2020
202010. İş Yaşamında Kabul ve Eylem Formu: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
AYDIN G., AYDIN Y., KARACAN ÖZDEMİR N.
I. International Congress of Pedagogical Research, 24 - 26 Haziran 2020, (Özet Bildiri)
2019
201911. Lisans Öğrencilerinin Yaşam Dengesi ve Travmatik Deneyimleri
KARAMAN M. A., AYDIN G., SARI H. İ.
21. Uluslararası Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
201912. Yatılı ortaokul öğretmen ve yöneticilerinin tükenmişlik düzeyleri: Bir eylem araştırması
AYDIN G., EKER DURMUŞ E.
21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.53, (Özet Bildiri)
2019
201913. Mindfulness and Psychological Inflexibility: The Mediating Role of Values
AYDIN Y., AYDIN G.
ECER (The European Conference on Educational Research), Hamburg, Almanya, 05 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2019
201914. Cognitive test anxiety: The role of rumination, selfforgiveness,perfectionism cognitions and cognitive defusion through the indirect effect of psychological flexibility.
AYDIN G., GÜNERİ O.
2019 European Research Association Congress, Hamburg, Almanya, 2 - 06 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2019
201915. Ortaokul öğrencilerinde olumlu davranış kazandırmaya yönelik grup rehberliği programı
Sonkur A., Kadı Dönder A., AYDIN G.
21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 Ekim 2019, ss.67, (Özet Bildiri)
2019
201916. Araştırma görevlilerinin öğretimle ilgili ihtiyaçlarına yönelik nitel bir araştırma
ÇAPA AYDIN Y., ERET E., BARUTÇU YILDIRIM K. F., AYDIN G., GÜNERİ O., ÇAĞ P.
6th International Eurasian Educational Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2425-2426, (Özet Bildiri)
2019
201917. Ortaokul öğrencilerinde iletişim becerilerini geliştirmeye yönelik grup rehberliği programı
Kaynar M. B., AYDIN G.
6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 26 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2019
201918. Çevrimiçi (online) psikolojik danışmada yöntemsel eğilimler: Türkiye’deki güncel durum
AYDIN G., GÜL A.
6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 26 Nisan 2019, ss.22-23, (Özet Bildiri)
2019
201919. A phenomenological study on romantic relationship breakup
BARUTÇU YILDIRIM K. F., AYDIN G., ÇAĞ P., AKÇABOZAN KAYABOL N. B.
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), Ankara, Türkiye, 25 Nisan 2019, ss.961-962, (Özet Bildiri)
2018
201820. Türkiye bağımlılıkla mücadele eğitim programının bağımlılıkla ilgili bilişsel ve duyuşsal farkındalığa etkisi
BÜYÜKÖZTÜRK Ş., AYDIN G., YILDIRIM H., UYSAL M., ŞENFERAH S., CEYHAN G., et al.
2. Uluslararası Uyuşturucu Politikaları ve Halk Sağlığı Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
2018
201821. A study on Turkish adaptation of Drexel Defusion Scale (DDS)
AYDIN G., GÜNERİ O.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES UEBK), 27 Nisan 2018, ss.3769-3770, (Özet Bildiri)
2018
201822. The effect of gender and English language class level on cognitive test anxiety among English language preparatory school students
AYDIN G., GÜNERİ O.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), 27 Nisan 2018, ss.3777, (Özet Bildiri)
2018
201823. 4. ve 5. sınıf öğrencilerinin okul doyumunu artırmaya yönelik grup rehberliği programının etkililiği
Altınok Kalkan S., Ayaz A., Mızrak Ş., AYDIN G.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 18 Nisan 2018, ss.3667-3670, (Özet Bildiri)
2017
201724. Implications of 3D Virtual Worlds for Counseling Services In Higher Education
GÜL A., AYDIN G., ÇAĞ P., TOKEL S. T.
4th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201725. Effects of Multimedia Feedback on Pre-Service Teachers’ Perceptions, Self-Assessment, and Academic Achievement
AYDIN G., ÇİÇEK M., GÜLEÇ M.
EDEN 2017 ANNUAL Conference, Jönköping, İsveç, 13 - 16 Haziran 2017, ss.381-389, (Tam Metin Bildiri)
2017
201726. Testing factor structure and reliability of Turkish version of State Self-Forgiveness Scale (SSFS)
AYDIN G., GÜNERİ O.
EJER 4th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1467-1468, (Özet Bildiri)
2016
201627. Turkish adaptation of Perfectionism Cognitions Inventory (PCI)
GÜNERİ O., AYDIN G.
EJER 3rd International Eurasian Educational Research Congress, 01 Mayıs 2016, ss.1809-1810, (Özet Bildiri)
2015
201528. İlişkilerde Güç Algısı Ölçeği'nin Türkçeye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
AYDIN G., ÇAĞ P.
13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 07 Ekim 2015, ss.138-140, (Özet Bildiri)
2015
201529. Skovholt Profesyonel Sağlamlık ve Öz Bakım Ölçeği’ni Türkçe’ye uyarlama çalışması
GÜNERİ O., ÜNLÜ KAYNAKÇI F. Z., AYDIN G.
13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 07 Ekim 2015, ss.289-291, (Özet Bildiri)
2015
201530. Psikolojik danışma tekniklerinin öğretilmesinde video modellemenin kullanılması: Bir pilot uygulama
Owen D., GÜNERİ O., KORKUT OWEN JR. F., Sun Selışık E., ÇAĞ P., AYDIN G.
13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 07 Ekim 2015, ss.316-319, (Özet Bildiri)
2015
201531. Alumni and student opinions regarding areas of improvement in undergraduate education and competences of the graduates
Yerin Güneri O., SÜMER H. C., ÇAĞ P., BARUTÇU YILDIRIM K. F., AYDIN G., ÇAPA AYDIN Y.
ECER 2015 (European Conference on Educational Research), Budapest, Macaristan, 7 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
2015
201532. The role of power and gender in romantic relationship satisfaction among college students
AYDIN G.
ECER 2015 (European Conference on Educational Research), 7 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
2015
201533. Learning Needs of Preparatory Students
AYDIN G.
12th ODTÜ International ELT Convention, 25 - 26 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201534. Üniversite öğrencilerinin başarı ve başarısızlıklarını etkileyen faktörlere nitel bir bakış
ÇAĞ P., AYDIN G., BARUTÇU YILDIRIM K. F., GÜNERİ O., ÇAPA AYDIN Y.
8. Üniversiteler Psikolojik Danışma ve Rehberlik Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 9 - 10 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2014
201435. The role of English proficiency level, personal and affective factors predicting language preparatory school students’ academic success
AYDIN G., GÜNERİ O.
INSTALL International Conference, Roma, İtalya, 03 Mart 2014, ss.17-25, (Tam Metin Bildiri)
2014
201436. Qualitative and quantitative evaluation of an English language peer tutoring program for low achieving students
AYDIN G., GÜNERİ O.
INSTALL International Conference Proceedings, Reflexivity in Higher Education: Research and Models of Intervention for Underachieving Students, Napoli, İtalya, 20 Mart 2014, ss.27-34, (Tam Metin Bildiri)
2014
201437. The relationship between cognitive distortions and forgiveness in romantic relationships
AYDIN G., Kandemir Özdinç N., AKSU M.
ECER (The European Conference on Educational Research) 2014, Porto, Portekiz, 01 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201438. Değişen kıyafet uygulamasına yönelik öğretmen, öğrenci ve veli görüşleri
AKÇABOZAN KAYABOL N. B., MUYAN YILIK M., AYDIN G., ÜNLÜ KAYNAKÇI F. Z., SANCAK AYDIN G.
EJER 1st Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 01 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2013
201339. Investigating the role of facebook usage, life satisfaction, self-esteem and social support in predicting the loneliness of Turkish university students
ÇAĞ P., BARUTÇU YILDIRIM K. F., AYDIN G., ATİK Z.
International Association of Counselling (IAC) World Conference, 01 Eylül 2013, ss.205-206, (Özet Bildiri)
2012
201240. “Let’s learn together”: Academic support program
AYDIN G., GÜNERİ O.
11th ODTÜ International ELT Convention, 01 Nisan 2012, ss.54, (Özet Bildiri)
2011
201141. Eğitim fakültesi öğrencilerinde problemli İnternet kullanımını yordamada cinsiyet, yaş, sosyal beceri ve utangaçlığın rolü
Mesutoğlu C., AYDIN G., GÜNERİ O.
11. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2011, ss.92-93, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Kabul ve Kararlılık Terapisi ve Bilinçli Farkındalık Uygulamaları
Aydın Dalarslan G.
Kariyer Psikolojik Danışmanlığında Kuramlar, Doç Dr. Nurten Karacan Özdemir, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.265-293, 2023
2022
20222. Kabul ve Kararlılık Terapisi (ACT)
AYDIN G.
Çocuklarla ve Ergenlerle Psikolojik Danışma Teknikleri, Serim Yıldız, Begüm; Özgülük Üçok, Burcu, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.249-279, 2022
2022
20223. Kabul ve Kararlılık Terapisi
AYDIN G.
Psikolojik Danışmada Güncel Yaklaşımlar, Baştemur Şule, Kurşuncu Mustafa Alperen, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.31-53, 2022
2020
20204. Yetişkinlik - Geç Yetişkinlik (Orta Yaş) Dönemi Uyum ve Davranış Sorunları (30-60 Yaş)
AYDIN G., ÜNLÜ KAYNAKÇI F. Z.
Yaşam Dönemleri ve Uyum Sorunları, Bilgin Okan, Akçıl Süleyman, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.219-247, 2020
2020
20205. Yetişkinlik Döneminde Kariyer Gelişimi
AYDIN G.
Yaşam Boyu Kariyer Gelişimi, Siyez Diğdem Müge, Mutlu Çaykuş Tansu, Editör, Pegem Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.233-273, 2020
2020
20206. Okumayı öğrenmek ve disleksili çocuklar için okumanın zorluğunu anlamak
AYDIN G.
Disleksi : Ebeveynler ve Yardım Edenler İçin Kapsamlı Bir Kılavuz, Kurşuncu Mustafa Alperen , Demirtaş Zorbaz Selen, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.55-70, 2020
2015
20157. Düşünme, Dil ve Zeka
AYDIN G.
Aklımın Aklı Psikoloji (Psychsmart), Durak Mithat, Şenol-Durak Emre, Kocatepe Ufuk, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.162-191, 2015
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Nisan 2024
Nisan 2024Journal of Social and Personal Relationships
SSCI Kapsamındaki Dergi
Burslar
2022 - 2022
2022 - 2022