Yayınlar & Eserler

Makaleler 9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (4)
Scopus (5)
TRDizin (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 7

1. Öğretmen Yetiştirme Kurumlarında Sürdürülebilir Akreditasyon Mekanizması: TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği

10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023,, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Temmuz 2023, ss.1503-1505, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2. Deprem Sonrası Çok Düzeyli Müdahaleler: TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği

10th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1300-1301, (Özet Bildiri)

3. Yükseköğretimde Program Geliştirme: TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği

10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.141-142, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

4. Eğitim ve Okul Geliştirmede Kalite Güvence Sistemi: İngiltere ve Hollanda Örnekleri ve Türkiye için Çıkarımlar

10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.412-413, (Özet Bildiri)

5. ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI SERTİFİKA PROGRAMI SÜRECİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Antalya, Türkiye, 3 - 07 Mayıs 2023, ss.1, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

6. Türkiye’de Yükseköğretim Kurumlarında Akreditasyon Konusundaki Güncel Gelişmeler

III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi / III. International Teacher Education and Accreditation Congress, Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019

7. Restructuring studies of teacher education in recent years in Turkey

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.364-367, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier
Kitaplar 6

1. Öğretim Programı Çerçevesi ve Çerçeve Program

Yükseköğretimde Program Geliştirme TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği, Erdem Aksoy, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.87-98, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2. Kavak, Y., Kısa, N. ve Uysal, F. “Bologna Süreci’nin Öğrenci Merkezli Öğrenme Boyutu: Eğitim Fakültelerine Yansımaları”. Edt. Durman, M., Erdoğan, A. ve Mete ... 20. Yılında Türkiye’de Bologna Süreci ve Avrupa Yükseköğretim Alanında Güncel Tartışmalar.

Kavak, Y., Kısa, N. ve Uysal, F. “Bologna Süreci’nin Öğrenci Merkezli Öğrenme Boyutu: Eğitim Fakültelerine Yansımaları”. Edt. Durman, M., Erdoğan, A. ve Mete ... 20. Yılında Türkiye’de Bologna Süreci ve Avrupa Yükseköğretim Alanında Güncel Tartışmalar., , Editör, 2022

4. Country reports on student affairs and services practice around the world: The higher education system and evolution of student affairs and services-Turkey

Student Affairs and Services in Higher Education: Global Foundations, Issues, and Best Practices., Roger B. Ludeman, Birgit Schreiber, Editör, IASAS and Deutsches Studentenwerk – DSW, 2020

5. One size does not fit all: Unique delivery systems in student affairs and services around the world: Turkey.

Student Affairs and Services in Higher Education: Global Foundations, Issues, and Best Practices. 2, Roger B. Ludeman, Birgit Schreiber, Editör, IASAS, and Deutsches Studentenwerk – DSW, 2020
Metrikler

Yayın

23

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

11

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

14

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

21

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

10

Proje

2

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları