Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Teachers’ perceptions of utilizing virtual field trips for teaching STEAM

Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME), Budapest, Macaristan, 10 - 14 Temmuz 2023, ss.4653-4661 Sürdürülebilir Kalkınma

Integration of Web 2.0 Tools in Mathematics Classes: Perspectives of Mathematics Teachers

10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.986

Web 2.0 Araçlarınının Matematik Derslerine Entegre Edilmesi: Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri

10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.986-987

Yükseköğretimde Program Geliştirme: TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği

10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.141-142 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Üçüncü Sınıf Öğrencilerin Değişken Kullanımına İlişkin Becerilerinin Gelişimi

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Özetler Kitabı, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.66

Reinterpreting the Mathematics Curriculum in the Distance Education Process in the Shadow of the Pandemic.

II. International Symposium on Science, Education, Art, and Technology (UBEST), İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.167

Bir Erken Cebir Uygulamasının Üçüncü Sınıf Öğrencilerin Fonksiyonel Düşünme Becerilerine Etkisi

VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.591-600

Matematik ders planlarında çokkültürlülük vurgusu: GÖÇ-MAT projesi örneği (Multiculturality in Mathematics Instructional Plans)

International Teacher Education and Accreditation Congress (ITEAC 2019), Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, cilt.1, ss.110 Sürdürülebilir Kalkınma

Üçüncü, Dördüncü ve BeĢinci Sınıf Öğrencilerinin EĢit ĠĢaretine Yönelik Algıları

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1172-1178

Kitap & Kitap Bölümleri

Program Değerlendirme ve Paydaş Görüşleri

Yükseköğretimde program geliştirme: TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği, AKSOY ERDEM, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.48-57, 2023

Metrikler

Yayın

16

Atıf (Scholar)

7

H-İndeks (Scholar)

1

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları