Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Çok Kültürlü Sınıflarda Sayı Konuşmaları: 1. Sınıf Örneği

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024

8th Grade Students’ Proportional Reasoning: Strategies Used in Missing Value and Comparison Problems

13th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13), Budapest, Macaristan, 10 Temmuz 2023

Sınıf öğretmeni adaylarının uzaktan ve yüz yüze eğitimde yaşadıkları zorluklara yönelik görüşleri

X International Eurasian Educational Research Congress 2023, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1294-1295

100 temel eser listesinin öğrencilere uygunluk düzeyinin incelenmesi

II. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Öğrenci Kongresi - USOOK 2022, Ankara, Türkiye, 22 Mayıs 2022

Professional competencies that mathematics teacher educators should have: Reflections from a workshop

Proceedings of the 39th annual meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Indianapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 08 Ekim 2017, ss.491-494

Matematik öğretmen, yetiştirmek için gerekli matematik bilgisi: Ne bilmeli? Ne düzeyde bilmeli? Ne şekilde bilmeli?

3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu Bildiri Özetleri Kitabı, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.60-61

Matematik öğretmen adaylarının gözünden matematik eğitiminde araştırılması gereken konular

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 3, Afyonkarahisar, Türkiye, 17 - 21 Temmuz 2017, ss.582-584

Turkish students’ mathematics achievement: The predictive power of motivational beliefs

40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, cilt.1, ss.129 Sürdürülebilir Kalkınma

Mathematics teachers in preservice teachers metaphors

Ninth Congress of European Research in Mathematics Education, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 08 Şubat 2015, ss.1188-1194

An analysis of Turkish mathematics teachers’ self-reported preparedness to teach algebra in TIMSS 2007

Eight Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Antalya, Türkiye, 6 - 10 Şubat 2013, ss.411-419 Sürdürülebilir Kalkınma

An analysis of Turkish students’ self-confidence and value beliefs in mathematics and prediction of mathematics achievement in TIMSS 2007

37th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Kiel, Almanya, 28 Temmuz - 02 Ağustos 2013, cilt.1, ss.34 Sürdürülebilir Kalkınma

An adaptive curriculum algorithm for Turkish high school education system

26th European Conference on Operational Research, Roma, İtalya, 1 - 04 Temmuz 2013, ss.326

Kitap & Kitap Bölümleri

Temel Eğitim - Ortaöğretim

2020 Eğitim Değerlendirme Raporu, Sabiha Sunar, Editör, 2021

Türkiye’nin Başarı Durumu

Türkiye’nin TIMSS 2019 Performansı Üzerine Değerlendirme ve Öneriler, Sabiha Sunar, Emin Karip, Editör, 2021

Temel eğitim

2019 Eğitim Değerlendirme Raporu, Emin Karip, Editör, ss.115-146, 2020

TALIS nedir?

TALIS 2018 sonuçları ve Türkiye üzerine değerlendirmeler, Emin Karip, Editör, 2020

Uygun adayların mesleğe seçilmesi ve etkili bir hazırlık sürecine tabi tutulması

TALIS 2018 sonuçları ve Türkiye üzerine değerlendirmele, Emin Karip, Editör, ss.35-45, 2020

Ortaöğretim

2019 Eğitim Değerlendirme Raporu, Emin Karip, Editör, ss.149-180, 2020

Ortaöğretim

2018 Eğitim Değerlendirme Raporu, Emin Karip, Editör, Türk Eğitim Derneği (TED), Ankara, ss.157-183, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Temel eğitim

2018 Eğitim Değerlendirme Raporu, Emin Karip, Editör, Türk Eğitim Derneği (TED), Ankara, ss.119-154, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Diğer Yayınlar

Metrikler

Yayın

37

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

75

H-İndeks (Scholar)

6

Proje

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları