Makaleler
5
Tümü (5)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (2)
5. Who Is a Mathematics Teacher and What Does a Mathematics Teacher Do?
International Journal of Science and Mathematics Education
, cilt.22, sa.2, ss.283-305, 2024 (SSCI, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
20
2. Sayı Konuşmalarının Çok Kültürlü Sınıflarda Okuyan İlkokul 1. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Becerisine Etkisi
II. Ankara Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, 28 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
3. 8th Grade Students’ Proportional Reasoning: Strategies Used in Missing Value and Comparison Problems
13th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13), Budapest, Macaristan, 10 Temmuz 2023, (Tam Metin Bildiri)
7. Oyunlarla matematik etkinliklerinin anaokulu çocuklarının matematiksel becerilerinin gelişimi üzerine etkisinin incelenmesi
Ankara Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, 13 Haziran 2023, (Özet Bildiri)
8. 100 temel eser listesinin öğrencilere uygunluk düzeyinin incelenmesi
II. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Öğrenci Kongresi - USOOK 2022, Ankara, Türkiye, 22 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
11. Matematik öğretmen, yetiştirmek için gerekli matematik bilgisi: Ne bilmeli? Ne düzeyde bilmeli? Ne şekilde bilmeli?
3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu Bildiri Özetleri Kitabı, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.60-61, (Özet Bildiri)
20. Conceptualizations of professional standards for prospective mathematics teacher educators.
Uygulamalı Eğitim Kongresi 2012, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
9
1. Temel Eğitim - Ortaöğretim
2020 Eğitim Değerlendirme Raporu, Sabiha Sunar, Editör, 2021
2. Türkiye’nin Başarı Durumu
Türkiye’nin TIMSS 2019 Performansı Üzerine Değerlendirme ve Öneriler, Sabiha Sunar, Emin Karip, Editör, 2021
4. Temel eğitim
2019 Eğitim Değerlendirme Raporu, Emin Karip, Editör, ss.115-146, 2020
5. TALIS nedir?
TALIS 2018 sonuçları ve Türkiye üzerine değerlendirmeler, Emin Karip, Editör, 2020
6. Uygun adayların mesleğe seçilmesi ve etkili bir hazırlık sürecine tabi tutulması
TALIS 2018 sonuçları ve Türkiye üzerine değerlendirmele, Emin Karip, Editör, ss.35-45, 2020
7. Ortaöğretim
2019 Eğitim Değerlendirme Raporu, Emin Karip, Editör, ss.149-180, 2020
