SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Enhancing Early Mathematical Skills Through Math Games
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.555-572, 2024 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sayı Konuşmalarının Çok Kültürlü Sınıflarda Okuyan İlkokul 1. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Becerisine Etkisi
II. Ankara Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, 28 Mayıs 2024
8th Grade Students’ Proportional Reasoning: Strategies Used in Missing Value and Comparison Problems
13th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13), Budapest, Macaristan, 10 Temmuz 2023
Oyunlarla matematik etkinliklerinin anaokulu çocuklarının matematiksel becerilerinin gelişimi üzerine etkisinin incelenmesi
Ankara Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, 13 Haziran 2023
100 temel eser listesinin öğrencilere uygunluk düzeyinin incelenmesi
II. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Öğrenci Kongresi - USOOK 2022, Ankara, Türkiye, 22 Mayıs 2022
Matematik öğretmen, yetiştirmek için gerekli matematik bilgisi: Ne bilmeli? Ne düzeyde bilmeli? Ne şekilde bilmeli?
3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu Bildiri Özetleri Kitabı, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.60-61
Conceptualizations of professional standards for prospective mathematics teacher educators.
Uygulamalı Eğitim Kongresi 2012, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012
Kitap & Kitap Bölümleri
Temel Eğitim - Ortaöğretim
2020 Eğitim Değerlendirme Raporu, Sabiha Sunar, Editör, 2021
Türkiye’nin Başarı Durumu
Türkiye’nin TIMSS 2019 Performansı Üzerine Değerlendirme ve Öneriler, Sabiha Sunar, Emin Karip, Editör, 2021
Temel eğitim
2019 Eğitim Değerlendirme Raporu, Emin Karip, Editör, ss.115-146, 2020
TALIS nedir?
TALIS 2018 sonuçları ve Türkiye üzerine değerlendirmeler, Emin Karip, Editör, 2020
Uygun adayların mesleğe seçilmesi ve etkili bir hazırlık sürecine tabi tutulması
TALIS 2018 sonuçları ve Türkiye üzerine değerlendirmele, Emin Karip, Editör, ss.35-45, 2020
Ortaöğretim
2019 Eğitim Değerlendirme Raporu, Emin Karip, Editör, ss.149-180, 2020