Yayınlar & Eserler

Makaleler 5
Tümü (5)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 20

1. Çok Kültürlü Sınıflarda Sayı Konuşmaları: 1. Sınıf Örneği

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

3. 8th Grade Students’ Proportional Reasoning: Strategies Used in Missing Value and Comparison Problems

13th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13), Budapest, Macaristan, 10 Temmuz 2023, (Tam Metin Bildiri)

5. Sınıf öğretmeni adaylarının uzaktan ve yüz yüze eğitimde yaşadıkları zorluklara yönelik görüşleri

X International Eurasian Educational Research Congress 2023, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1294-1295, (Özet Bildiri)

8. 100 temel eser listesinin öğrencilere uygunluk düzeyinin incelenmesi

II. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Öğrenci Kongresi - USOOK 2022, Ankara, Türkiye, 22 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

10. Professional competencies that mathematics teacher educators should have: Reflections from a workshop

Proceedings of the 39th annual meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Indianapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 08 Ekim 2017, ss.491-494, (Tam Metin Bildiri)

11. Matematik öğretmen, yetiştirmek için gerekli matematik bilgisi: Ne bilmeli? Ne düzeyde bilmeli? Ne şekilde bilmeli?

3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu Bildiri Özetleri Kitabı, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.60-61, (Özet Bildiri)

12. Matematik öğretmen adaylarının gözünden matematik eğitiminde araştırılması gereken konular

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 3, Afyonkarahisar, Türkiye, 17 - 21 Temmuz 2017, ss.582-584, (Özet Bildiri)

14. Turkish students’ mathematics achievement: The predictive power of motivational beliefs

40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, cilt.1, ss.129, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. Mathematics teachers in preservice teachers metaphors

Ninth Congress of European Research in Mathematics Education, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 08 Şubat 2015, ss.1188-1194, (Tam Metin Bildiri)

16. Ortaöğretim matematik eğitimi doktora programlarının incelenmesi ve karşılaştırılması

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 11 Eylül 2014, ss.662, (Özet Bildiri)

17. An analysis of Turkish mathematics teachers’ self-reported preparedness to teach algebra in TIMSS 2007

Eight Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Antalya, Türkiye, 6 - 10 Şubat 2013, ss.411-419, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. An analysis of Turkish students’ self-confidence and value beliefs in mathematics and prediction of mathematics achievement in TIMSS 2007

37th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Kiel, Almanya, 28 Temmuz - 02 Ağustos 2013, cilt.1, ss.34, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

19. An adaptive curriculum algorithm for Turkish high school education system

26th European Conference on Operational Research, Roma, İtalya, 1 - 04 Temmuz 2013, ss.326, (Özet Bildiri)

20. Conceptualizations of professional standards for prospective mathematics teacher educators.

Uygulamalı Eğitim Kongresi 2012, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar 9

1. Temel Eğitim - Ortaöğretim

2020 Eğitim Değerlendirme Raporu, Sabiha Sunar, Editör, 2021

2. Türkiye’nin Başarı Durumu

Türkiye’nin TIMSS 2019 Performansı Üzerine Değerlendirme ve Öneriler, Sabiha Sunar, Emin Karip, Editör, 2021

4. Temel eğitim

2019 Eğitim Değerlendirme Raporu, Emin Karip, Editör, ss.115-146, 2020

5. TALIS nedir?

TALIS 2018 sonuçları ve Türkiye üzerine değerlendirmeler, Emin Karip, Editör, 2020

6. Uygun adayların mesleğe seçilmesi ve etkili bir hazırlık sürecine tabi tutulması

TALIS 2018 sonuçları ve Türkiye üzerine değerlendirmele, Emin Karip, Editör, ss.35-45, 2020

7. Ortaöğretim

2019 Eğitim Değerlendirme Raporu, Emin Karip, Editör, ss.149-180, 2020

8. Ortaöğretim

2018 Eğitim Değerlendirme Raporu, Emin Karip, Editör, Türk Eğitim Derneği (TED), Ankara, ss.157-183, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

9. Temel eğitim

2018 Eğitim Değerlendirme Raporu, Emin Karip, Editör, Türk Eğitim Derneği (TED), Ankara, ss.119-154, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

38

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

3

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

75

H-İndeks (Scholar)

6

Proje

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları