Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Sınıflarda Yardımcı Öğretmen; Yapay Zeka

III. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Öğrenci Kongresi (USOOK 2024), Ankara, Türkiye, 21 - 22 Mayıs 2024, ss.16-17 Sürdürülebilir Kalkınma

Argümantasyon Sürecine Katılan Ortaokul Öğrencilerinin Argümantasyon Şemalarının İncelenmesi

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.71 Sürdürülebilir Kalkınma

Farklı Kademelerde Öğrenim Gören Öğrencilerin Ekosistem Bilgisinin İncelenmesi Üzerine Bir Çalışma

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.74 Creative Commons License

An Argumentation Study Portraying Students' Engagement in Argumentation Process

THE 15TH CONFERENCE OF THE EUROPEAN SCIENCE EDUCATION RESEARCH ASSOCIATION (ESERA), Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.563 Sürdürülebilir Kalkınma

Comparison of Epistemological Beliefs of Students from Different Grade Levels Considering Developmental View

10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.88-89 Sürdürülebilir Kalkınma

The Effect of Argumentation Implementation on Students' Content Knowledge and Science Process Skills

International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.566-567 Sürdürülebilir Kalkınma

Uncovering teacher candidates’ sustainability consciousness level

ECER European Educational Research Association 2018, Bolzano, İtalya, 3 - 07 Eylül 2018

Adaptation of global scientific literacy questionnaire in turkish context: Findings of pilot study.

ERPA International Congresses on Education 2018, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Improving middle school students’ scientific literacy through science writing heuristic (SWH) approach

ERPA International Congresses on Education 2018, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Preservice elementary science teachers’ pedagogical content knowledge for sustainable development.

European Science Education Research Association (ESERA) 2017, Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Preservice elementary science teachers pedagogical content knowledge for sustainable development

European Science Education Research Association Conference, Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Students understandings and feelings about sustainable development.

26th International Conference onEducational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017

Fen bilimleri öğretmenleri neyi öğretiyor neyi ölçüyor

12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (12. UFBMEK), Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

Teaching Density To what extent Science Teachers know about Instructional Strategies and Student Understanding

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress/ 3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Pre service science teachers misconceptions about density and buoyancy

National Association for Research in Science Teaching (NARST) Annual International Conference, 14 - 17 Nisan 2016

Fen bilgisi öğretmen adaylarının yoğunluk konusunda kavram yanılgılarının belirlenmesi.

II. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi (UFEK), Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015

A study on experienced science teachers’ pedagogical content knowledge regarding cell division.

The European Conference on Educational Research (ECER), Budapest, Macaristan, 7 - 11 Eylül 2015

A beginning science teacher’s pck and content knowledge in cell division topics.

The International Organization for Science and Technology Education (IOSTE), İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.75

Hücre bölünmesi konusunda sürece yönelik konu alan bilgisi ve pedagojik alan bilgisinin incelenmesi.

11.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (XI. UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1127

In-service science teacher profiles from the eyes of pre-service science teachers: What did they observe?

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2014), Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.681-683

Perceptions of university students’ paranormal beliefs. Poster

International Conference On Innovation and Challenges in Education 2013 (CICE ,2013), Kütahya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.18-19
Metrikler

Yayın

41

Atıf (WoS)

26

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

23

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

136

H-İndeks (Scholar)

6

Proje

5

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları