Yayınlar & Eserler

Makaleler 5
Tümü (5)
Scopus (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 22

2. Insights into Design Principles in Mathematics Education: Understanding the 'Why's And 'How's

ECER 2025, Belgrade, Sırbistan, 8 Eylül - 17 Ekim 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

3. K-12 Düzeyinde Matematik Öğrenme Ortamları için Tasarım İlkelerinin Belirlenmesine Yönelik Alan Yazını İncelemesi

16. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ (UFBMEK-2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.768, (Özet Bildiri)

4. A bridge between tools and conventions: a transition to ratio and proportion concepts after ratio table

PROCEEDINGS OF THE THIRTEENTH CONGRESS OF THE EUROPEAN SOCIETY FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION, Budapest, Macaristan, 10 - 14 Temmuz 2023, cilt.1, ss.499-507, (Tam Metin Bildiri)

7. Sınıf Öğretmenliği Programına Yönelik İhtiyaç Analizi: Bir Vakıf Üniversitesi Örneği

X. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1360-1362, (Özet Bildiri)

8. Sınıf öğretmenliği programına yönelik ihtiyaç analizi: Bir vakıf üniversitesi örneği.

X International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, cilt.1, ss.1452-1454, (Özet Bildiri)

11. Yükseköğretimde Program Geliştirme: TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği

10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.141-142, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

12. Collaborative learning practices of students through synchronous online learning environment.

45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Alacant, İspanya, 18 Temmuz 2022, cilt.4, ss.297, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. Matematik ders planlarında çokkültürlülük vurgusu: GÖÇ-MAT projesi örneği (Multiculturality in Mathematics Instructional Plans)

International Teacher Education and Accreditation Congress (ITEAC 2019), Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, cilt.1, ss.110, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. Implementation of design-based research in mathematics education: Developing student-centered content.

VIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2019), 19 - 22 Haziran 2019, cilt.1, (Özet Bildiri)

18. Drawing as a fresh start for learning ratio concept: The case of Maya

EARLI SIG 15 Special Educational Needs, 12 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

20. Metacognitive Similarities and Differences between Teachers and Students on Mathematical Problem Solving Skills

The European Conference on Educational Research, Budapest, Macaristan, 7 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

22. Türkiye Finlandiya ve Kore'de Öğretmen Yetiştirme Programlarının İncelenmesi

10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar 5

1. A Basic Toolkit for Instructional Design by AI in Elementary Level Teaching

Effective Instructional Design Informed by AI, Scott Gregory, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.1-54, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Program Değerlendirme ve Paydaş Görüşleri

Yükseköğretimde program geliştirme: TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği, AKSOY ERDEM, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.48-57, 2023

3. Literatür ve Ülke İncelemeleri

Yükseköğretimde program geliştirme: TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği, AKSOY ERDEM, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.17-47, 2023

4. Patterns and relationships within ratio contexts: Students’ emerging ideas through ratio tables.

Mathematics as the science of patterns: Making the invisible visible through teaching, Patrick M. Jenlink, Editör, Information Age Publishing, North Carolina, ss.99-125, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

5. A Phenomenological Study Incorporating the History of Mathematics from the Perspective of Teachers

The Language of Mathematics: How the Teachers’ Knowledge of Mathematics Affects Instruction, Patrick Jenlink, Editör, Rowman & Littlefield, Oxford, London, ss.113-141, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

32

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

187

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

13

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

3

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları