Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

A bridge between tools and conventions: a transition to ratio and proportion concepts after ratio table

PROCEEDINGS OF THE THIRTEENTH CONGRESS OF THE EUROPEAN SOCIETY FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION, Budapest, Macaristan, 10 - 14 Temmuz 2023, cilt.1, ss.499-507

Sınıf Öğretmenliği Programına Yönelik İhtiyaç Analizi: Bir Vakıf Üniversitesi Örneği

X. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1360-1362

Sınıf öğretmenliği programına yönelik ihtiyaç analizi: Bir vakıf üniversitesi örneği.

X International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, cilt.1, ss.1452-1454

Yükseköğretimde Program Geliştirme: TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği

10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.141-142 Sürdürülebilir Kalkınma

Contribution of rebuttals within classroom mathematical practices: a case of ratio concept.

45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME 45), Alacant, İspanya, 18 - 23 Temmuz 2022, cilt.4, ss.297 Sürdürülebilir Kalkınma

Collaborative learning practices of students through synchronous online learning environment.

45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, ALICANTE, İspanya, 18 Temmuz 2022, cilt.4, ss.297

Matematik ders planlarında çokkültürlülük vurgusu: GÖÇ-MAT projesi örneği (Multiculturality in Mathematics Instructional Plans)

International Teacher Education and Accreditation Congress (ITEAC 2019), Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, cilt.1, ss.110 Sürdürülebilir Kalkınma

Implementation of design-based research in mathematics education: Developing student-centered content.

VIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2019), 19 - 22 Haziran 2019, cilt.1

Türkiye Finlandiya ve Kore'de Öğretmen Yetiştirme Programlarının İncelenmesi

10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 Haziran 2012

Kitap & Kitap Bölümleri

Program Değerlendirme ve Paydaş Görüşleri

Yükseköğretimde program geliştirme: TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği, AKSOY ERDEM, Editör, Anı Yayıncılık, ss.48-57, 2023

Literatür ve Ülke İncelemeleri

Yükseköğretimde program geliştirme: TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği, AKSOY ERDEM, Editör, Anı Yayıncılık, ss.17-47, 2023

Patterns and relationships within ratio contexts: Students’ emerging ideas through ratio tables

Mathematics as the science of patterns: Making the invisible visible through teaching, , Editör, Information Age Publishing, ss.99-125, 2022

A Phenomenological Study Incorporating the History of Mathematics from the Perspective of Teachers

The Language of Mathematics: How the Teachers’ Knowledge of Mathematics Affects Instruction, , Editör, Rowman & Littlefield, Oxford, ss.113-141, 2020

Metrikler

Yayın

31

Atıf (TrDizin)

3

H-Index (TrDizin)

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları