Makaleler
11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (2)
10. Mindfulness: Views of Turkish Pre- Service Early Childhood Teachers
International E-Journal of Educational Studies
, cilt.4, sa.8, ss.122-137, 2020 (Hakemli Dergi)
11. Examining Turkish Early Childhood Education Curriculum in terms of Mainstream Curriculum Models
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.38, sa.2, ss.77-106, 2019 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
10
1. Çocuk Kitaplarında Saklı Güç: Mindfulness ve Sosyal Duygusal Beceriler
9.Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2025, (Özet Bildiri)
4. Examining the studies including in-service early childhood teachers’ personal factors affecting classroom management.
17th Primary Teacher Education Symposium, 11 Nisan - 14 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
5. What is the secret for success? Early childhood education in PISA high achiever countries: Finland, Estonia, Japan, Singapore and China
70th OMEP World Assembly and Conference, Prague, Çek Cumhuriyeti, 25 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
6. Pre-service and in-service early childhood education teachers’ views on physical activity: knowledge, practice and teacher role
Vth International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
7. Okul Öncesi Dönem Çocukları Hangi Bilim Etkinliklerini Tercih Ediyor?: Bir Bilim Fuarı Deneyimi
Vth International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
8. Early Childhood Teachers’ Beliefs on GenderDifferences in Math Education in the Early Years
5th International Eurasian EducationalResearch Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
9. Investigating the views of pre- service early childhood teachers on the concept of engineering with children
17th Primary Teacher Education Symposium, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
10. PISA’da başarı gösteren ülkelerin eğitim programlarının değerler eğitimi açısından incelenmesi
3.Uluslararası Değerler Eğitimi Kongresi, 5 - 06 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
Kitaplar
3
1. Olumlu Disiplin Modeli
Sınıf Yönetimi Modelleri
, Erden Feyza, Şahin Sak İkbal Tuba, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.247-270, 2024
2. Erken Çocukluk Eğitiminde Bilinçli Farkındalık ve Teknoloji
Erken Çocukluk Döneminde Dijital Teknoloji - Uygulamalar, Araştırmalar ve Eğilimler, Altun Dilek, Erden Feyza, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.443-478, 2022
3. Okul Bazlı Bilinçli Farkındalık Programları
Erken Çocukluk Döneminde Eğitim Yaklaşımları, Erden Feyza, Demircan Hasibe Özlen, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.473-510, 2021
