Yayınlar & Eserler

Makaleler 3
Tümü (3)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 20

2. Matematik öğretmeni adaylarının adil ve nitelikli matematik eğitimi odaklı fark etme becerilerinin geliştirilmesi modülü

ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Ocak 2025, ss.620, (Özet Bildiri)

3. Teachers’ perceptions of utilizing virtual field trips for teaching STEAM

Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME), Budapest, Macaristan, 10 - 14 Temmuz 2023, ss.4653-4661, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Web 2.0 Araçlarınının Matematik Derslerine Entegre Edilmesi: Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri

10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.986-987, (Özet Bildiri)

7. Integration of Web 2.0 Tools in Mathematics Classes: Perspectives of Mathematics Teachers

10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.986, (Özet Bildiri)

8. Yükseköğretimde Program Geliştirme: TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği

10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.141-142, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

14. Üçüncü Sınıf Öğrencilerin Değişken Kullanımına İlişkin Becerilerinin Gelişimi

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Özetler Kitabı, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.66, (Özet Bildiri)

15. Reinterpreting the Mathematics Curriculum in the Distance Education Process in the Shadow of the Pandemic.

II. International Symposium on Science, Education, Art, and Technology (UBEST), İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.167, (Özet Bildiri)

16. Bir Erken Cebir Uygulamasının Üçüncü Sınıf Öğrencilerin Fonksiyonel Düşünme Becerilerine Etkisi

VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.591-600, (Tam Metin Bildiri)

18. Matematik ders planlarında çokkültürlülük vurgusu: GÖÇ-MAT projesi örneği (Multiculturality in Mathematics Instructional Plans)

International Teacher Education and Accreditation Congress (ITEAC 2019), Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, cilt.1, ss.110, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

19. Üçüncü, Dördüncü ve BeĢinci Sınıf Öğrencilerinin EĢit ĠĢaretine Yönelik Algıları

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1172-1178, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 1

1. Program Değerlendirme ve Paydaş Görüşleri

Yükseköğretimde program geliştirme: TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği, AKSOY ERDEM, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.48-57, 2023
Metrikler

Yayın

26

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

7

H-İndeks (Scholar)

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları