Doç. Dr. Sibel Akın Sabuncu


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Eğitim Bilimleri, Eğitim Programları ve Öğretim, Öğretmen Eğitimi


Yayınlardaki İsimler: Akın S., Akın Sibel

Metrikler

Yayın

59

Yayın (WoS)

14

Yayın (Scopus)

15

Atıf (WoS)

30

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

88

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

17

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

10

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

9

Proje

18

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

Doç. Dr. Sibel Akın-Sabuncu Ankara/Çankaya'da doğmuştur. Lisans eğitimini Hacettepe Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği bölümünde “Ana Bilim Dalı Birinciliği Ödülü” ve “Hacettepe Üniversitesi İhsan Doğramacı Üstün Başarı Ödülü” ile 2009 yılında tamamlamıştır. Lisans sonrası doktora (bütünleşik doktora) eğitimine 2009-2017 yılları arasında aynı zamanda araştırma görevlisi olarak görev yaptığı Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretim Ana Bilim Dalında devam etmiş ve doktora eğitimi süresince Yurt İçi Doktora Burs Programı ile TÜBİTAK tarafından desteklenmiştir. Doktora eğitimini 4.00/4.00 not ortalaması ile birincilikle tamamladıktan sonra "21. Yüzyıl Sınıf Öğretmenleri İçin Temel Niteliklerin Belirlenmesi ve Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Bu Nitelikleri Geliştirmesi Açısından Etkililiği" başlıklı tez araştırması ile doktora derecesini 2017 yılında almıştır.

Dr. Akın-Sabuncu Columbia Üniversitesi, Teachers College tarafından davet edilerek akademik çalışmalarına TÜBİTAK Yurt Dışı Doktora Sırası Araştırma Burs Programı ile Columbia Üniversitesi, Teachers College'ta Curriculum and Teaching Bölümünde Amerika Birleşik Devletleri/New York'ta devam etmiştir. Columbia Üniversitesi, Teachers College'ta bulunduğu süre içerisinde "Teaching Residents at Teachers College (TR@TC1 ve TR@TC2) Projeleri"nde araştırmacı olarak yer alarak Öğretmen Yetiştirme Biriminde görev yapmıştır. Ayrıca Akreditasyon ve Ölçme-Değerlendirme Biriminin yürüttüğü "Columbia Üniversitesi, Teachers College'ın Akreditasyonu Projesi"nde de (Columbia University Teachers College- Self-Study Project) araştırmacı olarak yer almış ve bu projede Eğitim Programları ve Öğretim Bölümü ile Psikolojik Danışmanlık ve Klinik Psikoloji Bölümünün akademik ve araştırma koordinatörlüklerini yürütmüştür.

Dr. Akın-Sabuncu hem Orta Doğu Teknik Üniversitesi'nde hem de Columbia Üniversitesi, Teachers College'ta lisans ve lisansüstü düzeylerde olmak üzere çok sayıda dersin asistanlığını yürütmüştür. Akademik araştırmalarını hizmet öncesi ve hizmet içi öğretmen yetiştirme, öğretmen yeterlikleri, program geliştirme ve program değerlendirme konularında sürdürmekte olan Dr. Akın-Sabuncu'nun uluslararası/ulusal platformda öncü nitelikteki kongre ve konferanslarda sunulmuş birçok sözlü bildirileri ile Q1-Q2 kategorisinde yer alan çeşitli SSCI-Endeksli ve aynı zamanda ESCI ya da diğer uluslararası/ulusal indeksli dergilerde yayımlanmış birçok makalesi bulunmaktadır. Dr. Akın-Sabuncu Avrupa Birliği Projeleri (ODTÜ, TEDÜ), TÜBİTAK Projeleri ve ODTÜ Bilimsel Araştırma Projeleri (ODTÜ BAP) ile TEDÜ Bilimsel Araştırma Projeleri (TEDÜ BAP) olmak üzere Türkiye’deki çeşitli projelerde de koordinatör ve araştırmacı olarak yer almıştır.

2017 yılında TED Üniversitesi Eğitim Fakültesinde göreve başlayan Dr. Akın-Sabuncu, 2018 yılında Nafi Atuf Kansu Eğitbilim Ödülleri En İyi Makale Ödülüne layık görülmüştür. Dr. Akın-Sabuncu 2021-2023 yılları arasında doktora sonrası araştırmalarını Teachers College, Columbia Üniversitesinde yürütmüş ve iki yıl boyunca etkili fakülte-okul iş birliğinin geliştirilmesi ve güçlendirilmesi üzerine çeşitli araştırmalar gerçekleştirmiştir.

Dr. Akin-Sabuncu'nun yeni araştırma projesi olan "Göçmen ve Mülteci Çocuklar için Kapsayıcı ve Demokratik Okullar: Kültüre Duyarlı Eğitim Yaklaşımı ile Sınıf Öğretmenleri, Okul Psikolojik Danışmanları ve Okul Yöneticileri için Bir Eğitici Eğitimi Programının Geliştirilmesi, Uygulanması ve Değerlendirilmesi" başlıklı proje TÜBİTAK 3501 Kariyer Geliştirme Programı kapsamında desteklenmeye layık görülmüş, 2025-2027 yılları arasında ODTÜ ve North Carolina Eyalet Üniversitesi iş birliği ile  hâlen devam etmektedir.

Dr. Akın-Sabuncu kişisel ilgileri bağlamında ise; caz ve blues müziğin yanı sıra saksofon çalmaya ilgi duymakta, Latin danslarından salsa ve bachata ile ilgilenmekte ve düzenli olarak pilatesle uğraşmaktadır.

Eğitim Bilgileri

2021 - 2023

2021 - 2023

Post Doktora

Columbia University, Teachers College, Amerika Birleşik Devletleri

2009 - 2017

2009 - 2017

Bütünleşik Doktora

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye

2014 - 2015

2014 - 2015

Columbia University, Teachers College, Amerika Birleşik Devletleri

2005 - 2009

2005 - 2009

Lisans

Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye

Yabancı Diller

C2 Ustalık

C2 Ustalık

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Eğitim Bilimleri

Eğitim Programları ve Öğretim

Öğretmen Eğitimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

TED Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2023 - 2023

2023 - 2023

Doç. Dr.

TED Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2022 - 2023

2022 - 2023

Doç. Dr.

Teachers College - Columbia University in the City of New York, Teachers College, Curriculum and Teaching

2017 - 2023

2017 - 2023

Dr. Öğr. Üyesi

TED Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2021 - 2022

2021 - 2022

Dr. Öğr. Üyesi

Teachers College - Columbia University in the City of New York, Teachers College, Curriculum And Teaching

2009 - 2017

2009 - 2017

Araştırma Görevlisi

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2014 - 2015

2014 - 2015

Araştırma Görevlisi

Teachers College - Columbia University in the City of New York, Teachers College, Curriculum And Teaching

Yönetimsel Görevler

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Fakülte Kurulu Üyesi

TED Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

REKTÖRLÜK-ÖĞRETME VE ÖĞRENME MERKEZİ (CTL) KOMİSYONU

TED Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Eğitim Fakültesi Araştırma İklimi Komisyonu Üyesi

TED Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

REKTÖRLÜK-PROGRAMLAR VE EĞİTİM KOMİSYONU

TED Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

TED Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Committee on Accreditation

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Committee on International Cooperation

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Departmental Coordinator for the Faculty-School Partnership in the Primary Education Program

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Departmental Erasmus Coordinator

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Committee on International Cooperation

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Committee on Faculty-School Partnership

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Committee on Education

2020 - 2020

2020 - 2020

Committee on Education

Verdiği Dersler

Eğitime Giriş

Topluma Hizmet Uygulamaları

Hayat Bilgisi Öğretimi

Öğretmenlik Uygulaması I

Eğitim Sosyolojisi

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Öğretmenlik Uygulaması II

Sınıf Öğretmenliğinde Sosyal Bilgiler

Sosyal Bilgiler Öğretimi

Sınıf Öğretmenliğinde Sosyal Bilgiler Eğitimi

Eğitimde Program Geliştirme

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Topluma Hizmet Uygulamaları

Makaleler

Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (13)
ESCI (3)
Scopus (14)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (2)

2024

2024

4. ‘It’s like Central Park’: Conceptualising teacher residencies as a democratic hub

Lee C. C., Akın Sabuncu S., Pratt S.

JOURNAL OF EDUCATION FOR TEACHING , cilt.1010800260747620242391458, sa.https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/02607476.2024.2391458, ss.1-14, 2024 (SSCI, Scopus) Sürdürülebilir Kalkınma

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2021

2021

2. The Role of Extracurricular Activities in Preparing Pre-service Teachers as Active Citizens

Akın Sabuncu S.

European Conference for Research on Learning and Instruction (EARLI 2021), 23 - 27 Ağustos 2021

2021

2021

4. Exploring the Predictors of Teachers’ Attitudes towards the Implementation of Constructivist Curriculum Change

Akın Sabuncu S., Çalık B.

VIII. International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI 2021), 25 Mart 2021 - 27 Mart 2020

2020

2020

5. Teaching Immigrant Students for Social Justice: A Multicase Perspective Across the United States, Turkey, and Hong Kong.

Lee C. C., Akın Sabuncu S., Goodwin A. L., McDevitt S. E.

American Educational Research Association Conference (AERA 2020), San-Francisco, Kostarika, 17 - 21 Nisan 2020

2019

2019

8. Teacher Competences as Building Blocks for Improving Teacher Education: Turkey, Singapore, and Hong Kong in Perspective

AKIN SABUNCU S., SÖZEN ÖZDOĞAN S.

European Conference on Educational Research (ECER), Hamburg, Almanya, 3 - 06 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

9. Teachers For All (Migrant) Children: What Are We Doing? What Do We Need To Do?

Akın Sabuncu S., Chen Lee C., Goodwin A. L.

European Conference on Educational Research (ECER 2019), Hamburg, Almanya, 3 - 06 Eylül 2019

2019

2019

10. Empowering Teachers as Researchers: A Path to Professional Development

Akın Sabuncu S., Solmaz G.

European Conference on Educational Research (ECER 2019), Hamburg, Almanya, 3 - 06 Eylül 2019

Kitaplar

2024

2024

1. Social cohesion, belonging, and anti-Blackness: African immigrant youth’s civic exploration in a culturally relevant-sustaining after-school club

Knight-Manuel M., Robert N., Akin Sabuncu S.

Educating African immigrant youth: Schooling and civic engagement in K-12 schools, V. W. M. Watson,M. Knight-Manuel,P. Smith, Editör, Teachers College Press , New York, ss.129-147, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

2. Educating a world on the move: Rethinking teacher preparation in the context of mass global migration and increasingly diverse classrooms

Goodwin A. L., Mcdevitt S. E., Lee C. C., Akın Sabuncu S.

International encyclopaedia of education, R. Tierney,F. Rizvi,G. Smith,K. Ercikan, Editör, Elsevier Science, Oxford/Amsterdam , Amsterdam, ss.671-680, 2023 Creative Commons License

2023

2023

3. Literatür ve Ülke İncelemeleri

Yücelyiğit S., Akın Sabuncu S., İrgin P., Canaran Ö., Aracı İyiaydın A., Sözen Özdoğan S., et al.

Yükseköğretimde program geliştirme: TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği, AKSOY ERDEM, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.17-47, 2023

Desteklenen Projeler

Devam Ediyor

Devam Ediyor

"Institutional Research Fund (TEDU-IRF) 2020-2021/1"

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

(Proje Özeti)
AKIN SABUNCU S.

2021 - 2022

2021 - 2022

"Teachers for All: An Assessment of the Professional Needs of Elementary Teachers Based on Culturally Responsive Pedagogy "

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

(Proje Özeti)
Akın Sabuncu S. (Yürütücü)

2020 - 2022

2020 - 2022

"Energy Usage and Green Public Transportation in Future Smart Cities:An Innovative Teaching Program for Students, Stakeholders and Entrepreneurs"Sürdürülebilir Kalkınma

Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Ulusal Düzey

(Proje Özeti)
Yılmaz Z. (Yürütücü), Yücel S. D., Ünalmış İ., Akın Sabuncu S., İrgın P., Yücel Ö., et al.

2018 - 2018

2018 - 2018

Eğitim Alanındaki Lisansüstü Öğrenciler İçin Bilimsel Araştırma Becerilerinin Geliştirilmesi

TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı

Ahi B., Akın Sabuncu S., TOKER Z., Engin Demir C., Aydin I., Sevinc S., et al.

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

European Conference on Educational Research (ECER) Network 10: Teacher Education

Üye

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

American Educational Research Association Division K Teaching and Teacher Education

Üye

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Kasım 2024

Kasım 2024

AMERICAN JOURNAL OF EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Kasım 2024

Kasım 2024

INTERNATIONAL JOURNAL OF INCLUSIVE EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Eylül 2024

Eylül 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

Participatory Educational Research

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Tam Metin)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Ağustos 2024

Ağustos 2024

American Educational Research Association (AERA 2025)

Bildiri (Özet)

Temmuz 2024

Temmuz 2024

ASIA - PACIFIC JOURNAL OF TEACHER EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2024

Mayıs 2024

TEACHING AND TEACHER EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2024

Mayıs 2024

PEDAGOGY, CULTURE & SOCIETY

ESCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2024

Mayıs 2024

PEDAGOGY, CULTURE & SOCIETY

ESCI Kapsamındaki Dergi

Mart 2024

Mart 2024

Trakya Eğitim Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Şubat 2024

Şubat 2024

ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER

SSCI Kapsamındaki Dergi

Kasım 2023

Kasım 2023

Education Inquiry

ESCI Kapsamındaki Dergi

Ekim 2023

Ekim 2023

The Asia-Pacific Education Researcher

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ağustos 2023

Ağustos 2023

TEACHING AND TEACHER EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ağustos 2023

Ağustos 2023

RESEARCH IN EDUCATIONAL ADMINISTRATION & LEADERSHIP

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Temmuz 2023

Temmuz 2023

American Educational Research Association

Bildiri (Özet)

Temmuz 2023

Temmuz 2023

TEACHING AND TEACHER EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Haziran 2023

Haziran 2023

TEACHING AND TEACHER EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2023

Mayıs 2023

TEACHING AND TEACHER EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2023

Mayıs 2023

TEACHING AND TEACHER EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mart 2023

Mart 2023

TEACHING AND TEACHER EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Kasım 2020

Kasım 2020

International Online Journal of Primary Education

Eylül 2020

Eylül 2020

Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi

Eylül 2019

Eylül 2019

Trakya Journal of Education

Ocak 2019

Ocak 2019

ELEMENTARY EDUCATION ONLINE

Bilimsel Projelerde Hakemlikler

Ekim 2024

Ekim 2024

TÜBİTAK Projesi

1002 - Hızlı Destek Programı, TED Üniversitesi, Türkiye

Bilimsel Danışmanlıklar

2020 - 2021

2020 - 2021

Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık

TED University

TED Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye

2020 - 2021

2020 - 2021

Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık

TED University

TED Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye

2019 - 2019

2019 - 2019

Şüküfe Nihal Middle School

Ted Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye

2019 - 2019

2019 - 2019

Harun Çakmak Vocational and Technical Anatolian School

Ted Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye

2019 - 2019

2019 - 2019

TED University

Ted Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye

2019 - 2019

2019 - 2019

İltekin Primary School

Ted Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye

2019 - 2019

2019 - 2019

KODA Köy Okulları Değişim Ağı

Ted Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye

2019 - 2019

2019 - 2019

38 TED Colleges in Turkey & Public Elementary Schools in Ankara

Ted Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye

Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 88

h-indeksi (SCOPUS): 5

Jüri Üyelikleri

Aralık-2024

Aralık 2024

Tez Savunma (Doktora)

PhD Thesis Monitoring Committee Member Begum Erikci TIK4 - TED Üniversitesi

Kasım-2024

Kasım 2024

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

Ph.D. Thesis Monitoring Committee Member Fadime Ural TIK2 - Orta Doğu Teknik Üniversitesi

Temmuz-2024

Temmuz 2024

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

PhD Thesis Monitoring Committee Member Begum Erikci TIK3 - Orta Doğu Teknik Üniversitesi

Mayıs-2024

Mayıs 2024

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

PhD Thesis Monitoring Committee Member Fadime Ural TIK1 - Orta Doğu Teknik Üniversitesi

Eylül-2023

Eylül 2023

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

PhD Thesis Monitoring Committee Member Begum Erikci TIK2 - Orta Doğu Teknik Üniversitesi

Eylül-2023

Eylül 2023

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Defense Ozge Gokten Bayrak - Orta Doğu Teknik Üniversitesi

Nisan-2023

Nisan 2023

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

PhD Thesis Monitoring Committee Member Begum Erikci TIK1 - Orta Doğu Teknik Üniversitesi

Bilimsel Araştırma / Çalışma Grubu Üyelikleri

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Tübitak 3501 Proje Grubu

https://cre4all.tedu.edu.tr/

TED Üniversitesi, Türkiye

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Tedü Egitim Fakultesi Arastirma Iklimi Komisyonu Mesleki Gelisim Ihtiyaclari Alt Arastirma Grubu

Bulunmamaktadır.

TED Üniversitesi, Türkiye

2020 - 2021

2020 - 2021

Literatür Araştırması Ve Ülke İncelemeleri Çalışma Grubu: New Primary Education Program Development (Bachelors Degree)

-

TED Üniversitesi, Türkiye

2020 - 2021

2020 - 2021

Revising Course Syllabus for EDUC 103 & Meetings

,

2020 - 2021

2020 - 2021

Revising Course Syllabi for EDU 102 & EDUC 201 & Meetings

,

2019 - 2019

2019 - 2019

Revising Course Syllabus for EDUC 103 & Meetings

,

2019 - 2019

2019 - 2019

Revising Course Syllabus for EDU 102 & EDUC 201 & Regular Meetings

,

2019 - 2019

2019 - 2019

EDUC 110: Course Assistance

,