Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öğretmenlerin İngilizce Öğretiminde Ders Malzemelerini Kullanma Eğilimleri: Pedagojik Tasarım Kapasitesinin Rolü

11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2023), Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.1-2 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Yükseköğretimde Program Geliştirme: TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği

10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.141-142 Sürdürülebilir Kalkınma

Trauma-Informed Models For Preschooler Parents: A Content Analysis

International Child and Adolescent Trauma Congress, İzmir, Türkiye, 24 - 26 Mart 2022, ss.10

İngilizce Okumaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Türkçe Adaptasyonu: Yükseköğretim Örneklemi

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST-2019), 2 - 04 Mayıs 2019

Ders dışı okumaların öğrencilerin okuma stratejileri üstbiliş farkındalıklarına etkisi.

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK), 26 - 28 Ekim 2018

Self- and peer assessments in PBL: A higher education example.

International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning and International Academic Conference on Management, Economics, Business and Marketing and International Academic Conference on Engineering, Transport, IT and Artificial Intelligence, 17 - 18 Ağustos 2018

An Investigation of Learning Approaches and Language Learning Strategies: Are They Related?

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 18 - 21 Mayıs 2017

The investigation of the relationship between self-regulation and language learning strategies.

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 18 - 21 Mayıs 2017

Research Trends In Dissertations On PBL: A Content Analysis Study

7th World Conference on Educational Sciences, Athens, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.308-315 identifier

Problem-Based Learning in Teacher Education: Its Promises and Challenges

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.459-463 identifier

Kitap & Kitap Bölümleri

Program Değerlendirme ve Paydaş Görüşleri

Yükseköğretimde program geliştirme: TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği, AKSOY ERDEM, Editör, Anı Yayıncılık, ss.48-57, 2023

Okuduğunu Anlama Başarısı: Finlandiya Örneği

Gelecek için Eğitim: Yüksek Performanslı Eğitim Sistemlerinden Öğrendiklerimiz, Özcan Demirel,Özlenen Özdiyar Gedik,Sümeyra Soysal,Nur Akkuş Çakır, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.41-54, 2022

Adaptation of Reading Attitude Questionnaire: Turkish Higher Education Sample

Educational Sciences: Theory, Current Researches and New Trends/2021, Meriç Eraslan, Editör, IVPE Publishing, ss.72-82, 2021

Yaygın Okumanın Öğrencilerin Okuma Stratejilerine Etkisi

Egitim Bilimlerinde Akademik Çalısmalar-2019, Harun Şahin, Burcu Avcı Akbay, Editör, IVPE, ss.105-120, 2019

Uluslararası İlişkiler Eğitiminde Savaş Oyunları ile Savaşı Öğretmek

Türkiye’de Uluslararası İlişkiler Eğitimi: Yeni Yaklaşımlar, Yeni Yöntemler, Ebru Canan Sokullu, Editör, ss.167-189, 2018

Metrikler

Yayın

36

Atıf (WoS)

31

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

32

H-İndeks (Scopus)

4

Proje

1

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları