Biyografi
He got his bachelor's diploma in English Language Teaching at Boğaziçi University in 1996. He completed his master's degree in Curriculum and Instruction at Dokuz Eylül University in 2006 and his doctoral degree again in Curriculum and Instruction at Hacettepe University in 2012. He received the degree of associate professorship in 2019. His research interests cover a range of topics from curriculum development and evaluation to teacher education, self-regulation, alternative assessment and learner-friendly learning environments.
Eğitim Bilgileri
2006 - 2012
2006 - 2012Doktora
Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri A.B.D., Türkiye
2003 - 2006
2003 - 2006Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri A.B.D., Türkiye
1991 - 1996
1991 - 1996Lisans
Boğaziçi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2012
2012Doktora
Probleme dayalı öğrenmenin erişiye ve öz-düzenleme becerilerine etkisi
Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2006
2006Yüksek Lisans
Yabancı dil öğretiminde portfolyoya dayalı değerlendirmenin öğrenci başarısı ve derse yönelik tutumlarına etkisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Yabancı Diller
C2 Ustalık
C2 Ustalıkİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2024
2024Making the PYP happen: Implementing agency (Cat.1)
Mesleki Eğitim
IB Online Professional Development
2020
2020Meta Analiz & CMA Eğitimi
Mesleki Eğitim
Anı Yayıncılık Eğitim ve Danışmanlık
Araştırma Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Akademik Ünvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorDoç. Dr.
TED Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2019 - 2023
2019 - 2023Dr. Öğr. Üyesi
TED Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2018 - 2019
2018 - 2019Dr. Öğr. Üyesi
Milli Savunma Üniversitesi, Kara Astsubay Meslek Yüksekokulu, Yabancı Diller Bölümü
2015 - 2018
2015 - 2018Öğretim Görevlisi
Milli Savunma Üniversitesi, Kara Astsubay Meslek Yüksekokulu, Yabancı Diller Bölümü
2005 - 2011
2005 - 2011Öğretim Görevlisi
Kara Harp Okulu Komutanlığı, Rektörlük, Yabancı Diller Bölümü
Yönetimsel Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
TED Üniversitesi, Lisansüstü Programlar Enstitüsü, Eğitim Bilimleri ABD
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
TED Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorYeni Lisans Programı Çalışması Yürütme Komitesi Üyeliği
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorEğitim Fakültesi Fakülte Kurulu Doçent Temsilciliği
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorEğitim Fakültesi Fakülte Yönetim Kurulu Doçent Temsilciliği
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorEğitim Komisyonu
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorFaculty member
TED University Faculty of Education
2021 - 2023
2021 - 2023Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
TED Üniversitesi, Lisansüstü Programlar Enstitüsü
2021 - 2023
2021 - 2023Bölüm Başkan Yardımcısı
TED Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2020 - 2023
2020 - 2023TEDUTECH Teknoloji Transfer Danışmanlık Eğitim ve Ticaret Anonim Şirketi Yönetim Kurulu Üyeliği
2020 - 2022
2020 - 2022Toplum Hizmetleri Komisyonu
2020 - 2021
2020 - 2021Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
TED Üniversitesi, Lisansüstü Programlar Enstitüsü, Eğitim Bilimleri ABD
2019 - 2020
2019 - 2020Toplum Hizmetleri Komisyonu
2019 - 2020
2019 - 2020Akreditasyon Komisyonu
2018 - 2019
2018 - 2019Genel Sekreter
Milli Savunma Üniversitesi
2015 - 2018
2015 - 2018Bölüm Başkanı
Milli Savunma Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
2013 - 2015
2013 - 2015GENEL SEKRETER
GÜNEYDOĞU AVRUPA TUGAY KOMUTANLIĞI, GENEL SEKRETER
2011 - 2013
2011 - 2013YABANCI DİL KOORDİNASYON SUBAYI
KARA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI PERSONEL BAŞKANLIĞI, YABANCI DİL KOORDİNASYON SUBAYI
1996 - 2005
1996 - 2005İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ
MALTEPE ASKERİ LİSESİ KOMUTANLIĞI, İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ
Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
Eğitim Kurumlarının Açılmasına Yönelik Öğrenci Özelliklerinin Niteliksel Araştırılması
Erdoğan T. (Danışman)
B.Kaya(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
LGS’ye Giren 8. Sınıf Öğrencilerinin Lise Tercihlerini Etkileyen Faktörler: Edirne Örneği
Erdoğan T. (Danışman)
A.Aydın(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
Eğitim Kurumlarının Aile Kitapçığının İncelenmesi
Erdoğan T. (Danışman)
E.Tuğba(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
Özel Okullarda Farklı Birimlerde Görevli Öğretmenlerin Performans Süreçleri ve İçeriklerinin İncelenmesi: TED Kayseri Koleji Örneği
Erdoğan T. (Danışman)
N.Uyar(Öğrenci)
Verdiği Kurs ve Eğitimler
2025 - 2025
2025 - 2025Global Öğretme ve Öğrenme Sertifika Programı
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
Erdoğan T., Altaş Kuşhan E. N.
2023 - 2023
2023 - 2023TED Akademi Okul Lideri Yetiştirme Eğitim Programı
Akademik Birimler - Eğitim
Erdoğan T.
2022 - 2022
2022 - 2022Self and Peer Assessment and the development of self-regulation Webinar
Akademik Birimler - Eğitim
Erdoğan T.
2022 - 2022
2022 - 2022TED Akademi Okul Lideri Yetiştirme Eğitim Programı
Akademik Birimler - Eğitim
Erdoğan T.
2022 - 2022
2022 - 2022Aktif Öğrenme Yöntem ve Stratejileri-TED Akademi
Akademik Birimler - Sertifika Programı
Erdoğan T.
2021 - 2021
2021 - 2021Öğrenen Merkezli Öğrenme Ortamları (Başkent Öğretmen Atölyeleri VII)
ERDOĞAN T.
2021 - 2021
2021 - 2021Öğretim Programı Geliştirme Semineri VI-Pandemi Gölgesinde Öğretmen Eğitimi: Fırsatlar ve Zorluklar
ERDOĞAN T.
2021 - 2021
2021 - 2021Öğretim Programı Geliştirme Semineri V-Öğretmen Eğitimindeki Deneyimlerim
ERDOĞAN T.
2020 - 2020
2020 - 2020Öğretim Programı Geliştirme Semineri IV-Eğitimde Nitel Çalışmalar: Planlama Uygulama ve Analiz
ERDOĞAN T.
2020 - 2020
2020 - 2020Öğretim Programı Geliştirme Semineri III-Eğitim Sistemlerinin İnsan ve Anlam Temelinde İnşası
ERDOĞAN T.
2020 - 2020
2020 - 2020Öğretim Programı Geliştirme Seminerleri II: Ölçme ve Değerlendirme
ERDOĞAN T.
2020 - 2020
2020 - 2020Öğretim Programı Geliştirme Semineri I-Genel Öğretmenlik Yeterliklerinin Belirlenmesi ve Yeterliklere Dayalı Bir Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi Programının Tasarlanması
ERDOĞAN T.
2019 - 2019
2019 - 2019Öğretim İlke ve Yöntemleri (Başkent Öğretmen Atölyeleri Semineri)
ERDOĞAN T.
2019 - 2019
2019 - 2019Öğretim İlke ve Yöntemleri (Eğitimin Sigortası Öğretmenlerimiz Projesi)
ERDOĞAN T.
Tasarlanan Programlar
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorRehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Doktora Programı
Doktora
Erdoğan T., Serim Yıldız B., Yılmaz O., Üçok S. B., Demirutku K.
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorEğitim Programları ve Öğretim Tezli/Tezsiz Yüksek Lisans Programı
Yüksek Lisans
Erdoğan T.
Makaleler
2025
20251. Influence of artificial intelligence tools on higher order thinking skills: a meta-analysis
Dibek M., Kursad M., Erdoğan T.
Interactive Learning Environments
, cilt.33, sa.3, ss.2216-2238, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20252. Knowledge of and Approach Toward Ethics in Research Involving Children
Serim Yıldız B., Erdoğan T., Altun S., Öztoprak C.
Journal of Empirical Research on Human Research Ethics
, 2025 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2024
20243. Gender differences in children’s fears: A meta-analysis study
Erdoğan T., Serim Yıldız B., Burnham J. J., Wind S. A.
British Journal of Guidance and Counselling
, cilt.52, sa.4, ss.716-731, 2024 (SSCI, Scopus)
2020
20204. ARTIFICIAL NEURAL NETWORK APPROACH TO PREDICT LMS ACCEPTANCE OF VOCATIONAL SCHOOL STUDENTS
Ozkan U. B., Cigdem H., Erdoğan T.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.21, sa.3, ss.156-169, 2020 (ESCI, Scopus)
2018
20185. Okuma Stratejileri Üstbilişsel Farkındalık Envanterinin Türkçe Adaptasyonu: Yükseköğretim Örneklemi
Erdoğan T.
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.13, sa.19, ss.669-680, 2018 (TRDizin)
2018
20186. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin İnternet Bağımlılığı ve Değişik Memnuniyet Durumlarının Betimsel İncelemesi
Erdoğan T.
Online Journal of Technology Addiction & Cyberbullying
, cilt.5, sa.2, ss.46-59, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20187. The investigation of self-regulation and language learning strategies
Erdoğan T.
Universal Journal of Educational Research
, cilt.6, sa.7, ss.1477-1485, 2018 (Scopus)
2018
20188. An investigation of learning approaches and language learning strategies: Are they related?
Erdoğan T., ÖZDEMİR E.
European Journal of Education Studies , cilt.4, sa.11, ss.91-107, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20189. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Web-Tabanlı Dinleme Testi Kullanma Niyetlerinin Belirleyicileri
Erdoğan T.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.8, sa.2, ss.157-170, 2018 (TRDizin)
2018
201810. Adaptation of metacognitive awareness of reading strategies inventory: Turkish higher education sample
Erdoğan T., YURDABAKAN İ.
JOURNAL OF TURKISH STUDIES , cilt.13, sa.19, ss.669-680, 2018 (TRDizin)
2018
201811. A Descriptive Study on Vocational College Students’ Internet Addiction and Various Satisfaction Conditions
Erdoğan T., Yıldırım O. G., Çiğdem H.
Online Journal of Technology Addiction & Cyberbullying , cilt.5, sa.2, ss.46-59, 2018
2018
201812. Predictors of Vocational College Students’ Behavioral Intention to Use Web-Based Listening Test
Erdoğan T., Çiğdem H., Yıldırım O. G.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , cilt.8, sa.2, ss.90-107, 2018 (TRDizin)
2017
201713. What Does Research Tell Us about Trends in Dissertations on PBL?
Erdoğan T.
UNIVERSAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , cilt.5, sa.6, ss.972-988, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201714. PBL in teacher education: its effects on achievement and self-regulation
Erdoğan T., Senemoğlu N.
HIGHER EDUCATION RESEARCH & DEVELOPMENT
, cilt.36, sa.6, ss.1152-1165, 2017 (SSCI, Scopus)
2017
201715. Web Tabanlı Ödev Sisteminin Kullanılabilirliğinin İncelenmesi
Erdoğan T.
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.13, sa.1, ss.1-9, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201716. The investigation of the usability of web-based assignment system
Yıldırım O. G., Erdoğan T., Çiğdem H.
Journal of Theory and Practice in Education , cilt.13, sa.1, ss.1-9, 2017
2016
201617. Development and validation of a scale on self-regulation in learning (SSRL)
Erdoğan T., Senemoğlu N.
SPRINGERPLUS
, cilt.5, 2016 (SCI-Expanded, SSCI)
2011
201118. Ortaöğretim Öğrencilerinin Yabancı Dil Olarak İngilizce Dersinde Protfolyo Değerlendirme Üzerine Düşünceleri
Erdoğan T.
International Journal on New Trends in Education and Their Implications , cilt.2, sa.3, ss.63-72, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201119. Öz-düzenleme ve Akademik Başarıya Etkileri
Erdoğan T.
Kara Harp Okulu Bilim Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.127-145, 2011 (TRDizin)
2011
201120. Self-Regulation and Its Effects on Academic Achievement
Erdoğan T.
Kara Harp Okulu Bilim Dergisi , cilt.21, sa.2, ss.127-146, 2011 (TRDizin)
2011
201121. Secondary School Students Opinions on Portfolio Assessment in EFL
Erdoğan T., Yurdabakan İ.
International Journal on New Trends in Education and Their Implications , cilt.2, sa.3, ss.63-72, 2011 (Hakemli Dergi)
2009
200922. Portfolyo Değerlendirmenin Ortaöğretim Hazırlık Sınıfı Öğrencilerinin Okuma, Dinleme ve Yazma Becerilerine Etkileri
Erdoğan T.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.2, sa.9, ss.526-538, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200923. The Effects of Portfolio Assessment on Reading Listening and Writing Skills of Secondary School Prep Class Students
Yurdabakan İ., Erdoğan T.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.2, sa.9, ss.526-538, 2009
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Establishing an IB PYP Educator Certificate Program at a Turkish Foundation University: A Model for Similar Initiatives
Güzeller G., Burhan Horasanlı E., Toker Z., Erdoğan T., Aracı İyiaydın A., Tekiner Tolu A., et al.
IBEC CONFERENCE, Taipei, Tayvan, 15 - 17 Ağustos 2025, ss.9, (Tam Metin Bildiri)
2024
20242. Teacher Candidates' Reflective Observation of School Practices
Ugurel-Kamisli M., Erdoğan T.
12. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2024), Ağrı, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
2023
20233. Yükseköğretimde Program Geliştirme: TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği
Aksoy E., Voltan Acar N. H., Elmas B., Er S. S., Toker Z., Haşlaman T., et al.
10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.141-142, (Özet Bildiri)
2022
20224. Trauma-Informed Models For Preschooler Parents: A Content Analysis
Erdoğan T., Serim Yıldız B., Yılmaztürk N. H.
International Child and Adolescent Trauma Congress, İzmir, Türkiye, 24 - 26 Mart 2022, ss.10, (Özet Bildiri)
2019
20195. İngilizce Okumaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Türkçe Adaptasyonu: Yükseköğretim Örneklemi
Erdoğan T., Yurdabakan İ.
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST-2019), 2 - 04 Mayıs 2019
2018
20186. Ders dışı okumaların öğrencilerin okuma stratejileri üstbiliş farkındalıklarına etkisi.
Erdoğan T., Yurdabakan İ.
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK), 26 - 28 Ekim 2018
2018
20187. Self- and peer assessments in PBL: A higher education example.
Erdoğan T., Yurdabakan İ., Senemoğlu N.
International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning and International Academic Conference on Management, Economics, Business and Marketing and International Academic Conference on Engineering, Transport, IT and Artificial Intelligence, 17 - 18 Ağustos 2018
2017
20178. An Investigation of Learning Approaches and Language Learning Strategies: Are They Related?
Erdoğan T., Özdemir E.
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 18 - 21 Mayıs 2017
2017
20179. The investigation of the relationship between self-regulation and language learning strategies.
Erdoğan T.
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 18 - 21 Mayıs 2017
2016
201610. Predictors of Vocational College Students’ Behavioral Intention to Use Web-Based Listening Test
ERDOĞAN T., ÇİĞDEM H., YILDIRIM O. G.
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), BODRUM, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201611. Effects of Course Delivery Mode on Students Self Regulation Skills
ÖK S., ERDOĞAN T., YILDIRIM O. G., ÇİĞDEM H.
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), BODRUM, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201612. Student Behaviors and Perceptions in a Flipped Classroom A case in an Operating Systems Course
YILDIRIM O. G., ERDOĞAN T., ÇİĞDEM H.
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), BODRUM, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201613. The Analysis of Relationship Between Students’ Internet Addiction and Miscellaneous Variables
ÇİĞDEM H., YILDIRIM O. G., ERDOĞAN T.
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), BODRUM, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201614. The Investigation of the Usability of Web-Based Assignment System
YILDIRIM O. G., ERDOĞAN T., ÇİĞDEM H.
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), BODRUM, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201615. EFFECTS OF COURSE DELIVERY MODE ON STUDENTS SELF REGULATION SKILLS
ÖK S., ERDOĞAN T., YILDIRIM O. G., ÇİĞDEM H.
:International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201616. THE ANALYSIS OF RELATIONSHIP BETWEEN STUDENTS INTERNET ADDICTION AND MISCELLANEOUS VARIABLES
ÇİĞDEM H., ERDOĞAN T., YILDIRIM O. G.
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201617. PREDICTORS OF VOCATIONAL COLLEGE STUDENTS BEHAVIORAL INTENTION TO USE WEB BASED LISTENING TEST
ERDOĞAN T., ÇİĞDEM H., YILDIRIM O. G.
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2015
201518. Research Trends In Dissertations On PBL: A Content Analysis Study
Erdoğan T.
7th World Conference on Educational Sciences, Athens, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.308-315, (Tam Metin Bildiri)
2014
201419. Problem Based Learning Teacher Education:Views on Its Promises and Challenges.
ERDOĞAN T., SENEMOĞLU N.
34th International Society for Teacher Education (ISfTE) Conference., Belek-Antalya, Turkey., 22 - 25 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
201420. Problem Based Learning in Teacher Education Views on Its Promises and Challenges
ERDOĞAN T., SENEMOĞLU N.
34th International Society for Teacher Education (ISfTE) Conference 2014, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Nisan 2014, (Tam Metin Bildiri)
2013
201321. Problem-Based Learning in Teacher Education: Its Promises and Challenges
Erdoğan T., SENEMOĞLU N.
5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.459-463, (Tam Metin Bildiri)
2012
201222. Self Regulation and Its Effects on Academic Achievement
ERDOĞAN T.
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Program Değerlendirme ve Paydaş Görüşleri
Elmas B., Haşlaman T., Erdoğan T., Bilki Z., Öneren Şendil Ç., Serim Yıldız B., et al.
Yükseköğretimde program geliştirme: TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği, AKSOY ERDEM, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.48-57, 2023
2022
20222. Okuduğunu Anlama Başarısı: Finlandiya Örneği
Erdoğan T.
Gelecek için Eğitim: Yüksek Performanslı Eğitim Sistemlerinden Öğrendiklerimiz, Özcan Demirel,Özlenen Özdiyar Gedik,Sümeyra Soysal,Nur Akkuş Çakır, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.41-54, 2022
2021
20213. Adaptation of Reading Attitude Questionnaire: Turkish Higher Education Sample
Erdoğan T.
Educational Sciences: Theory, Current Researches and New Trends/2021, Meriç Eraslan, Editör, IVPE Publishing, ss.72-82, 2021
2019
20194. Yaygın Okumanın Öğrencilerin Okuma Stratejilerine Etkisi
Erdoğan T., Yurdabakan İ.
Egitim Bilimlerinde Akademik Çalısmalar-2019, Harun Şahin, Burcu Avcı Akbay, Editör, IVPE, ss.105-120, 2019
2018
20185. Uluslararası İlişkiler Eğitiminde Savaş Oyunları ile Savaşı Öğretmek
Yalçınkaya H., Turhal A., Erdoğan T.
Türkiye’de Uluslararası İlişkiler Eğitimi: Yeni Yaklaşımlar, Yeni Yöntemler, Ebru Canan Sokullu, Editör, ss.167-189, 2018
Desteklenen Projeler
2020 - 2021
2020 - 2021Instructors’ orientations towards ELT curriculum materials: The role of pedagogical design capacity
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
(Proje Özeti)
Çelik S., Aydan L. S., Erdoğan T. (Yürütücü), Haşlaman T.
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam Ediyor
Eğitim Programları ve Öğretim Derneği
Yönetim Kurulu Üyesi
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorTED University
Başkan Yardımcısı
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Mart 2025
Mart 2025International Journal of Educational Studies and Policy
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2025
Ocak 2025ASSESSMENT
SCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2024
Eylül 2024Eğitim ve Bilim
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2024
Mayıs 2024Eğitim ve Bilim
SCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2023
Ekim 2023INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2023
Mayıs 2023Anadolu Journal of Educational Sciences International
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Nisan 2023
Nisan 2023JOURNAL OF PEDAGOGY
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2021
Mart 2021International Journal of Education Technology and Scientific Researches
Haziran 2020
Haziran 2020International Journal of Asessment Tools in Education
Haziran 2020
Haziran 2020INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
Eylül 2019
Eylül 2019Journal of Educational Methodology
Mayıs 2018
Mayıs 2018TESOL QUARTERLY
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Ekim 2025
Ekim 2025
13. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2024)
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Erdoğan T.
Türkiye
Ekim 2024
Ekim 2024
12. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2024)
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Erdoğan T.
Ağrı, Türkiye
Ekim 2023
Ekim 2023
11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2023)
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Erdoğan T.
Aydın, Türkiye
Haziran 2023
Haziran 2023
Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Erdoğan T., Erden Başaran Ö., Aracı İyiaydın A., Sözen Özdoğan S., Durmuş A., Atay B., et al.
Türkiye
Aralık 2019
Aralık 2019III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi
ERDOĞAN T.
Ankara, Türkiye
Ödüller
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
13 Mart 2025 - 14 Mart 2025
13 Mart 2025 - 14 Mart 2025
II. Terim Birliği Düşünce Atölyesi
Çalışma Grubu
Ankara-Türkiye
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 68
h-indeksi (SCOPUS): 5
Jüri Üyelikleri
Şubat-2025
Şubat 2025Tez Savunma (Doktora)
Alev Elmalı Özsaray Tez Savunması - Ankara Üniversitesi
Kasım-2024
Kasım 2024Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Nazlı Gökalp Tez Savunması - Orta Doğu Teknik Üniversitesi
Kasım-2024
Kasım 2024Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Özlem Yaprak Bostancı Tez Savunması - Orta Doğu Teknik Üniversitesi
Temmuz-2024
Temmuz 2024Tez Savunma (Doktora)
- Orta Doğu Teknik Üniversitesi
Haziran-2024
Haziran 2024Doktora Yeterlik Sınavı
- Orta Doğu Teknik Üniversitesi
Haziran-2024
Haziran 2024Tez Savunma (Doktora)
- Orta Doğu Teknik Üniversitesi
Ocak-2024
Ocak 2024Tez Savunma (Doktora)
- Ankara Üniversitesi
Eylül-2023
Eylül 2023Tez Savunma (Doktora)
- Middle East Technical University
Eylül-2023
Eylül 2023Tez Savunma (Doktora)
- Middle East Technical University
Temmuz-2023
Temmuz 2023Tez Savunma (Doktora)
Doktora Tez Savunma Jürisi - Orta Doğu Teknik Üniversitesi
Haziran-2023
Haziran 2023Tez Savunma (Doktora)
Doktora Tez Savunma Jürisi - Gazi Üniversitesi
Haziran-2023
Haziran 2023Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Dr. Merih Uğurel Kamışlı'nın öğretim üyeliğine yükseltilmesi - TED University
Haziran-2022
Haziran 2022MA Jury Duty -
Ağustos-2021
Ağustos 2021Job Appointment Procedures-Dr. Özlem Erden Başaran -
Haziran-2021
Haziran 2021Job Appointment Oral Exam Jury Duty-Merih Uğurlu Kamışlı -
Mayıs-2021
Mayıs 2021PhD Qualifying Exam Jury Duty-METU -
Ocak-2021
Ocak 2021Hacettepe University PhD Qualifying Exam -
Aralık-2020
Aralık 2020Eğitim Bilimleri Bölümü Araştırma Görevlisi Alımı Jüri Üyeliği -
Haziran-2019
Haziran 2019MA Jury Duty, Balıkesir University -
Haziran-2019
Haziran 2019MA Jury Duty, Balıkesir University -
Haziran-2019
Haziran 2019MA Jury Duty, Balıkesir University -
Haziran-2019
Haziran 2019MA Jury Duty, Balıkesir University -
Haziran-2019
Haziran 2019PhD Jury Duty, Balıkesir University -
Haziran-2019
Haziran 2019MA Jury Duty, Balıkesir University -
Bilimsel Araştırma / Çalışma Grubu Üyelikleri
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorGuidance and Counseling Master's Program Development
,
2020 - 2020
2020 - 2020
Early Childhood Education Master's Program Development
,
2020 - 2020
2020 - 2020