SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Okul Öncesi Dönemi Çocuklarının Sayı Büyüklüklerini Anlamlandırmaları
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.44, sa.1, ss.867-897, 2024 (Hakemli Dergi)
Analysis of Different Rational Number Definitions Used in the Literature
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.56, sa.2, ss.412-461, 2023 (Hakemli Dergi)
Sayı Duyusuna Yönelik Özyeterlik Ölçeği’ nin Geliştirilmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.17-32, 2017
Views of Elementary Mathematics Teachers about Mental Games Course
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.32, sa.2, ss.280-294, 2017 (ESCI)
The views of elementary mathematics education preservice teachers on proving
World Academy of Science, Engineering and Technology
, cilt.67, ss.37-41, 2010 (Scopus)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Çelebi-İlhan, G.E, Toker, Z., Alkaş-Ulusoy, Ç., Emre-Akdoğan, E., Balcı, E. & Güzeller, G. (2022, August). Improving Teaching by Problem Solving in Lesson Study,
Promath 2022 Conference, Thessaloniki, Yunanistan, 22 - 24 Ağustos 2022, ss.26-27
Seventh grade students’ mathematical thinking and representations in model-eliciting activities
Psychology of Mathematics Education (PME), 10 Temmuz 2011 - 15 Ocak 2020, cilt.1, ss.407
"The Views of Elementary Mathematics Education Preservice Theachers on Proving"
World Congress on Arts, Humanities and Social Sciences (WCAHSS), 24 - 26 Haziran 2009, cilt.4, ss.105-109
Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Proof Performance
Psychology of Mathematics Education (PME), Thessaloniki, Yunanistan, 19 - 24 Temmuz 2009, cilt.1, ss.332
Kitap & Kitap Bölümleri
Toker Z. & Alkaş Ulusoy, Ç. (2023). Matematiği Günlük Hayat ile İlişkilendirme. A. Erdoğan (Ed.), Matematik Öğretiminde İlişkilendirme (s. 113-139). Nobel Yayıncılık
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme, A. Erdoğan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.113-139, 2023