-
Devam Ediyor "Kent Laboratuvarı - Sosyal Problemlere Yönelik Yenilikçi Çözüm Tasarımları"
-
2024 - 2026 Matematik Koçluğu Yoluyla Mesleğinin İlk Beş Yılında Olan Matematik Öğretmenlerinin Üst Düzey Bilişsel Görevleri Hazırlama, Uygulama ve Değerlendirmeye Yönelik Becerilerinin Geliştirilmesi
-
2023 - 2024 Matematik Dersi 7. Sınıf Veri İşleme Alt Öğrenme Alanına Yönelik Farklılaştırılmış Öğretim Rehberinin Tasarlanması
-
2023 - 2024 İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Kullanımına Yönelik Beceri Temelli Matematik Soru Rehberinin Geliştirilmesi
-
2023 - 2024 8. Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Düşünmeyi Geliştirmeyi Amaçlayan Eğitsel Bilgisayar Oyunlarına Yönelik Görüşlerinin ve Cebir Sorularını Çözme İle İlgili Durumlarının İncelenmesi
-
2023 - 2024 Investigating Data Processing in the K12 Curriculum from STEM and Sustainability Perspective and Designing a Lesson Plan
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
-
2022 - 2023 Matematik ile Düşün, Mühendis Gibi Tasarla!
-
2022 - 2023 Düşün, tasarla, üret: Matematikle yaşamı keşfet!
-
2021 - 2022 "Developing Integrated Teaching Toolkits to Promote Statistical Literacy"
-
2021 - 2022 "Context + Item = Qualified Context-Based Item? Analysis of Items Included in Mathematics Textbooks"
-
2019 - 2020 Reflection on self-observation to promote professional development
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Ozturk S. M., Aksu S. M., Sahin S. B., TOKER Z., Er S. S., Yücelyiğit S.
-
2019 - 2020 Value education and mathematics curriculum materials
-
2019 - 2019 Kuramdan Uygulamaya Nitel Araştırma-I
-
2018 - 2018 Eğitim Alanındaki Lisansüstü Öğrenciler İçin Bilimsel Araştırma Becerilerinin Geliştirilmesi
-
2022 - 2023 “Ortaöğretimde Devam ve Okullaşma Oranlarının Artırılması Teknik Yardım Projesi" kapsamında danışmanlık hizmeti
Eductrade S.A
-
2022 - 2023 Sektörel Mükemmeliyet Merkezlerinin Kurulması Yoluyla Mesleki ve Teknik Eğitimin Kalitesinin Artırılması Projesi kapsamında danışmanlık hizmeti verilmesi
ANKON Danışmanlık Hizmetleri A.Ş.
-
2022 - 2022 Ortaöğretimde Devam ve Okullaşma Oranlarının Artırılması için Teknik Yardım Projesi kapsamında danışmanlık hizmeti verilmesi
Eductrade S.A
-
2023 - 2024 TÜBİTAK 2209 Projesi - Matematik Dersi 7. Sınıf Veri İşleme Alt Öğrenme Alanına Yönelik Farklılaştırılmış Öğretim Rehberinin Tasarlanması (Araştırmacılar: Begüm Yılmaz, Dilan Nur Dinçer, Danışman: Doç. Dr. Zerrin Toker)
Ar-Ge Projesi , TED Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölüm, Türkiye
-
2023 - 2024 TÜBİTAK 2209 Projesi- 8 sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Düşünmeyi Geliştirmeyi Amaçlayan Eğitsel Bilgisayar Oyunlarına Yönelik Görüşlerinin ve Cebir Sorularını Çözme ile ilgili Durumlarının İncelenmesi (Araştırmacı: Özge Ayvacı, Danışman: Doç. Dr. Zerrin Toker)
Ar-Ge Projesi , TED Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölüm, Türkiye
-
2023 - 2024 TÜBİTAK 2209 Projesi-İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Kullanımına Yönelik Beceri Temelli Matematik Soru Rehberinin Geliştirilmesi (Araştırmacı: Kevser Nazlıer, Danışman: Doç. Dr. Zerrin Toker)
Ar-Ge Projesi , TED Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölüm, Türkiye
-
2023 - 2024 TEDU LAD Projesi-Investigating Data Processing in the K12 Curriculum from STEM and Sustainability Perspective and Designing a Lesson Plan (Araştırmacılar: Sevim Berhiv Acay, Esinnur Albayrak, Zeynep Naz Sezer, Danışman: Doç. Dr. Zerrin Toker)
Ar-Ge Projesi , TED Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölüm, Türkiye
-
2021 - 2022 TEDU LAD Projesi-Developing Integrated Teaching Toolkits to Promote Statistical Literacy (Araştırmacılar: Fatma Nur Gürbüz, Özlem Ayça Kaplan, Danışman: Dr. Zerrin Toker)
Ar-Ge Projesi , TED Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölüm, Türkiye
-
2020 - 2021 TEDU Araştırma Projesi-Metaphoric Examination of Reflective Thoughts of Classroom and Mathematics Teachers on Online Mathematics Teaching (Araştırmacı: Didem Bektaş, Danışman: Dr. Zerrin Toker)
Ar-Ge Projesi , TED Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölüm, Türkiye
-
2019 - 2020 TEDU LAD Projesi-Value education and mathematics curriculum materials (Araştırmacılar: Kübra İler, Melike Neşeli , Danışman: Dr. Zerrin Toker)
Ar-Ge Projesi , TED Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölüm, Türkiye