Makaleler
15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (3)
4. Preservice teachers’ reflections on learning number bases and teaching base ten
IJRES : INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.9, sa.3, ss.836-849, 2023 (Hakemli Dergi)
5. Turning challenges into opportunities during the pandemic:Remote collaborative reflection model for teacher educators
Journal of Pedagogical Research
, cilt.7, sa.3, ss.111-124, 2023 (Scopus)
6. Toker Z., Doğan M. F., "A Professional Development Model Proposal Including Lesson Supervision Practices: School-Based Reflective Mathematics Coaching Ders Denetimi Uygulamaları İçeren bir Mesleki Gelişim Modeli Önerisi: Okul Temelli Yansıtıcı Matematik Koçluğu", Milli Egitim, cilt.52, sa.238, ss.1475-1500, 2023
MILLI EGITIM
, sa.238, ss.1475-1500, 2023 (TRDizin)
7. A Preservice Mathematics Teacher’s Reflections and Reflective Practices Focusing on Students’ Learning
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.10, sa.2, ss.1047-1060, 2023 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
27
2. Novice Teachers' Reflections Regarding Curriculum Material Use in the Community of Practice Program
The European Conference on Education (ECE2023), London, İngiltere, 13 - 17 Temmuz 2023, ss.1, (Özet Bildiri)
7. Matematik Öğretmen Adaylarının Pedagojik Tasarım Kapasitesini Güçlendirmeye Yönelik Bir Öğretim Programı Analizi Uygulaması
10. Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, (Özet Bildiri)
8. Matematik Öğretmen Adaylarının Pedagojik Tasarım Kapasitelerinin Belirlenmesi
Educongress , Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
9. Çelebi-İlhan, G.E, Toker, Z., Alkaş-Ulusoy, Ç., Emre-Akdoğan, E., Balcı, E. & Güzeller, G. (2022, August). Improving Teaching by Problem Solving in Lesson Study,
Promath 2022 Conference, Thessaloniki, Yunanistan, 22 - 24 Ağustos 2022, ss.26-27, (Özet Bildiri)
14. Sekizinci Sınıf Matematik Ders Kitabındaki Maddelerin Bağlam ve Maddenin Kalitesi Açısından İncelenmesi
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress/EJERCongress 2021
Kitaplar
14
1. Toker, Z. (2024). Geometri Öğretiminde Farklılaştırma Yaklaşımı. B. Boz-Yaman, S. Bulut, A. Duatepe-Paksu, R. Akkuş, Z. Toluk-Uçar (Ed.) Geometri Öğretiminde Yaklaşımlar. Ankara: VizetekYayıncılık.
Geometri Öğretiminde Yaklaşımlar, B. Boz-Yaman,S. Bulut,A. Duatepe-Paksu,R. Akkuş,Z. Toluk-Uçar, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.1, 2024
3. Matematiği Günlük Hayat ile İlişkilendirme
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme, A. Erdoğan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.113-139, 2023
4. Toker, Z. & Çakıroğlu, E. (2023). Tasarım Odaklı Düşünme: Temel Kavramlar ve Özellikler. D. Girgin & Z. Toker (Ed.), Eğitimde Tasarım Odaklı Düşünme ve Uygulama Örnekleri (s. 1-17). Nobel Yayıncılık
Eğitimde Tasarım Odaklı Düşünme ve Uygulama Örnekleri. Nobel Yayıncılık, D. Girgin,Z. Toker, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-17, 2023
6. Düşünen Sınıflarda Görevler ne Zaman, Nerede ve Nasıl Verilir? (Çev. Edit. Aydogan-Yenmez, A & Gökçe, S.). Okul Öncesinden Liseye Matematikte Düşünen Sınıflar. Building Thinking Classrooms in mathematics (Liljedahl, P.)
Düşünen Sınıflarda Görevler ne Zaman, Nerede ve Nasıl Verilir? (Çev. Edit. Aydogan-Yenmez, A & Gökçe, S.). Okul Öncesinden Liseye Matematikte Düşünen Sınıflar. Building Thinking Classrooms in mathematics (Liljedahl, P.), , Editör, 2022
7. Toker Z. (2021). Effective Training of the Teachers In Teaching Of Mathematics: An In-Service Training Model For Teachers-As Designers.In O.E.C. Espinosa (Ed.) Developing Mathematical Literacy in the Context of the Fourth Industrial Revolution (pp.31-60).IGIGlobal. doi. 10.4018/978-1-7998-3868-5.
Developing Mathematical Literacy in the Context of the Fourth Industrial Revolution, O.E.C. Espinosa, Editör, Routledge, London/New York, New York, ss.31-60, 2021
9. Kesirlerle İşlemlerin Geliştirilmesi (Çev. Edit. Durmuş, S.). İlkokul ve Ortaokul Matematiği-Gelişimsel Yaklaşımla Öğretim (10th Ed.), Van de Walle, J. A, Karp, S.K., Bay-Williams, J.M., Wray, J., & Todd Brown, E., 373-404. Nobel Yayınları: Ankara.
Kesirlerle İşlemlerin Geliştirilmesi (Çev. Edit. Durmuş, S.). İlkokul ve Ortaokul Matematiği-Gelişimsel Yaklaşımla Öğretim (10th Ed.), Van de Walle, J. A, Karp, S.K., Bay-Williams, J.M., Wray, J., & Todd Brown, E., 373-404. Nobel Yayınları: Ankara., Soner Durmuş, Editör, 2020
10. Toker Z. (2020). Etkinlikler yoluyla sınıf içinde ispat ve sorgulama.Y. Dede, M.F. Doğan, F.Aslan-Tutak (Ed.), Matematik Eğitiminde Etkinlikler ve Uygulamaları (s.437-461). Pegem Yayıncılık.
Matematik Eğitiminde Etkinlikler ve Uygulamaları, Y. Dede,M.F. Doğan,F.Aslan-Tutak, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.437-461, 2020
11. Ortaokul Matematik Ders Kitabı (5. Sınıf Komisyon)
MEB , Ankara, 2013
12. Ortaokul Matematik Öğretmen Kitabı
Sek Yay., Ankara, 2009
13. Ortaokul Matematik Ders Kitabı
Sek yay., Ankara, 2009
14. Ortaokul Matematik Öğrenci Kitabi
Sek Yay., Ankara, 2009