SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Preservice teachers’ reflections on learning number bases and teaching base ten
IJRES : INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.9, sa.3, ss.836-849, 2023 (Hakemli Dergi)
Turning challenges into opportunities during the pandemic:Remote collaborative reflection model for teacher educators
Journal of Pedagogical Research
, cilt.7, sa.3, ss.111-124, 2023 (Scopus)
Toker Z., Doğan M. F., "A Professional Development Model Proposal Including Lesson Supervision Practices: School-Based Reflective Mathematics Coaching Ders Denetimi Uygulamaları İçeren bir Mesleki Gelişim Modeli Önerisi: Okul Temelli Yansıtıcı Matematik Koçluğu", Milli Egitim, cilt.52, sa.238, ss.1475-1500, 2023
MILLI EGITIM
, sa.238, ss.1475-1500, 2023 (Hakemli Dergi)
A Preservice Mathematics Teacher’s Reflections and Reflective Practices Focusing on Students’ Learning
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.10, sa.2, ss.1047-1060, 2023 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Novice Teachers' Reflections Regarding Curriculum Material Use in the Community of Practice Program
The European Conference on Education (ECE2023), London, İngiltere, 13 - 17 Temmuz 2023, ss.1
Matematik Öğretmen Adaylarının Pedagojik Tasarım Kapasitesini Güçlendirmeye Yönelik Bir Öğretim Programı Analizi Uygulaması
10. Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022
Matematik Öğretmen Adaylarının Pedagojik Tasarım Kapasitelerinin Belirlenmesi
Educongress , Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022
Çelebi-İlhan, G.E, Toker, Z., Alkaş-Ulusoy, Ç., Emre-Akdoğan, E., Balcı, E. & Güzeller, G. (2022, August). Improving Teaching by Problem Solving in Lesson Study,
Promath 2022 Conference, Thessaloniki, Yunanistan, 22 - 24 Ağustos 2022, ss.26-27
Sekizinci Sınıf Matematik Ders Kitabındaki Maddelerin Bağlam ve Maddenin Kalitesi Açısından İncelenmesi
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress/EJERCongress 2021
Kitap & Kitap Bölümleri
Toker, Z. (2024). Geometri Öğretiminde Farklılaştırma Yaklaşımı. B. Boz-Yaman, S. Bulut, A. Duatepe-Paksu, R. Akkuş, Z. Toluk-Uçar (Ed.) Geometri Öğretiminde Yaklaşımlar. Ankara: VizetekYayıncılık.
Geometri Öğretiminde Yaklaşımlar, B. Boz-Yaman,S. Bulut,A. Duatepe-Paksu,R. Akkuş,Z. Toluk-Uçar, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.1, 2024
Toker Z. & Alkaş Ulusoy, Ç. (2023). Matematiği Günlük Hayat ile İlişkilendirme. A. Erdoğan (Ed.), Matematik Öğretiminde İlişkilendirme (s. 113-139). Nobel Yayıncılık
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme, A. Erdoğan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.113-139, 2023
Toker, Z. & Çakıroğlu, E. (2023). Tasarım Odaklı Düşünme: Temel Kavramlar ve Özellikler. D. Girgin & Z. Toker (Ed.), Eğitimde Tasarım Odaklı Düşünme ve Uygulama Örnekleri (s. 1-17). Nobel Yayıncılık
Eğitimde Tasarım Odaklı Düşünme ve Uygulama Örnekleri. Nobel Yayıncılık, D. Girgin,Z. Toker, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-17, 2023
Düşünen Sınıflarda Görevler ne Zaman, Nerede ve Nasıl Verilir? (Çev. Edit. Aydogan-Yenmez, A & Gökçe, S.). Okul Öncesinden Liseye Matematikte Düşünen Sınıflar. Building Thinking Classrooms in mathematics (Liljedahl, P.)
Düşünen Sınıflarda Görevler ne Zaman, Nerede ve Nasıl Verilir? (Çev. Edit. Aydogan-Yenmez, A & Gökçe, S.). Okul Öncesinden Liseye Matematikte Düşünen Sınıflar. Building Thinking Classrooms in mathematics (Liljedahl, P.), , Editör, 2022
Toker Z. (2021). Effective Training of the Teachers In Teaching Of Mathematics: An In-Service Training Model For Teachers-As Designers.In O.E.C. Espinosa (Ed.) Developing Mathematical Literacy in the Context of the Fourth Industrial Revolution (pp.31-60).IGIGlobal. doi. 10.4018/978-1-7998-3868-5.
Developing Mathematical Literacy in the Context of the Fourth Industrial Revolution, O.E.C. Espinosa, Editör, Routledge, London/New York, New York, ss.31-60, 2021
Kesirlerle İşlemlerin Geliştirilmesi (Çev. Edit. Durmuş, S.). İlkokul ve Ortaokul Matematiği-Gelişimsel Yaklaşımla Öğretim (10th Ed.), Van de Walle, J. A, Karp, S.K., Bay-Williams, J.M., Wray, J., & Todd Brown, E., 373-404. Nobel Yayınları: Ankara.
Kesirlerle İşlemlerin Geliştirilmesi (Çev. Edit. Durmuş, S.). İlkokul ve Ortaokul Matematiği-Gelişimsel Yaklaşımla Öğretim (10th Ed.), Van de Walle, J. A, Karp, S.K., Bay-Williams, J.M., Wray, J., & Todd Brown, E., 373-404. Nobel Yayınları: Ankara., Soner Durmuş, Editör, 2020
Toker Z. (2020). Etkinlikler yoluyla sınıf içinde ispat ve sorgulama.Y. Dede, M.F. Doğan, F.Aslan-Tutak (Ed.), Matematik Eğitiminde Etkinlikler ve Uygulamaları (s.437-461). Pegem Yayıncılık.
Matematik Eğitiminde Etkinlikler ve Uygulamaları, Y. Dede,M.F. Doğan,F.Aslan-Tutak, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.437-461, 2020
Ortaokul Matematik Ders Kitabı (5. Sınıf Komisyon)
MEB , Ankara, 2013
Ortaokul Matematik Öğretmen Kitabı
Sek Yay., Ankara, 2009
Ortaokul Matematik Ders Kitabı
Sek yay., Ankara, 2009
Ortaokul Matematik Öğrenci Kitabi
Sek Yay., Ankara, 2009