SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Tracing Teacher Learning through Shifts in Discourses: The Case of a Mathematics Teacher
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.13, sa.6, ss.1919-1942, 2017 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Exploring mathematics Teacher's Noticing as Pedagogical Discourse Through an Adapted Lesson Study
JOURNAL OF EDUCATION AND LEARNING
, cilt.12, sa.5, ss.150-165, 2023 (Hakemli Dergi)
Elementary pre-service teachers noticing of mathematics teaching practices in TIMSS video study
The Electronic Journal for Research in Science & Mathematics Education
, cilt.26, sa.3, ss.129-152, 2022 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Çelebi-İlhan, G.E, Toker, Z., Alkaş-Ulusoy, Ç., Emre-Akdoğan, E., Balcı, E. & Güzeller, G. (2022, August). Improving Teaching by Problem Solving in Lesson Study,
Promath 2022 Conference, Thessaloniki, Yunanistan, 22 - 24 Ağustos 2022, ss.26-27
Kitap & Kitap Bölümleri
Programlama ile Matematik Eğitimi: Python Programlama Dili ile Ortaokul için örnek bir uygulama
Matematik Eğitiminde Yenilikçi Teknolojiler, , Editör, Nobel Yayınları, 2021